marți, 10 iunie 2014

inca 1 catel necesita fonduri pt operatie

Am nevoie de bani ptr operatie.Oricine poate sa am ajute cu orice suma ,puteti sa ma contactati pe privat.va rog mult!!!!!!!!Fara ajutorul vostru catelusul nu se va putea face bine.multumesc anticipat Puteti dona bani ptr operatie in cont: RO18BTRL01401201972622xx Ciobanu Anamaria (banca transilvania)Am fost cu catelul la Cabinet Blue Vet(pe farului la Sabau Luana)Am facut antibiotic,radiografie(80 ron),iar operatia va costa intre 200-250 ron(tija).Probabil vor trebuii platite si cateva zile de stat la clinica dupa operatie deoarece nu am unde sa il tin dupa aceea.Cine doreste sa doneze ptr cate aveti contul meu,va rog mult sa ma ajutati!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini