luni, 5 mai 2014

apel pt cateii Asociatiei pt viata

Azi am mai scos 10 catei din Pallady. Abia la miezul noptii am ajuns si eu definitiv acasa, sunt franta, revin maine cu poze ( pe seara, probabil ), ca acum nu mai am putere. Maine de dimineata o luam de la capat. Cateii sunt binisor, 4 abia isi revenisera din anestezie ( dupa castrare ) iar unul l-am luat direct de la operatie, adormit. Suntem cu ochii pe ei. Doi tusesc cam rau, la alti doi le curge nasul, sunt cam apatici .... dar vom face tot ce se poate sa ii punem pe picioare cat de repede. Multumim din suflet tuturor celor care ne-au ajutat pana acum !
IBAN RO14BRDE441SV98670674410
BRD Unirea, Swift BRDEROBU
Beneficiar: Asociatia pentru apararea drepturilor omului, animalelor si protectia mediului - pentru viata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini