duminică, 3 noiembrie 2013

probleme cu telefonia mobila

de ceva vreme ma tot suna obsesiv 1 batran, cel mai probabil din greseala, doar ca nu ma pot intelege cu el ... am incercat toate variantele: sa ii explic ca e greaseala, sa ii pun in vedere sa inceteze sa mai apeleze numarul ca il reclam, sa nu ii raspund, sa-i resping apelul, sa las sa intre mesageria ...asa ca m-am adresat operatorului de telefonie mobila care mi-a comunicat ca imi poate bloca doar toate apelurile adica apelarea numarului meu sa devina imposibila, deci tot eu sa sufar, daca nu am la telefon optiunea blocarii/bararii numarului deranjant ....sau sa fac plangere la politie ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini