marți, 26 noiembrie 2013

colourboxdeco de pe facebook sustine animalutele

Toti ne dorim sa facem bine. Bine noua si bine altora!

Dupa o discutie pe care am avut-o cu o veche prietena,
Andra Dadau, m-am hotarat ca as putea ajuta, in felul meu si cu ajutorul vostru, pe „cei mai buni prieteni ai omului”. Andra se ocupa de foarte multe proiecte de salvare si ingrijire a „cainilor comunitari” (desi personal nu imi place acest termen atribuit cateilor). Am hotarat, impreuna cu ea, ca o parte din veniturile incasate prin vanzarea cutiilor pictate sa se duca catre acestia. Sunt sigura ca orice ajutor este primit cu un „dat din codita” care ne va face sa zambim!
Se apropie perioada Craciunului si toti putem primi si/sau darui un cadou frumos. In cazul nostru, o cutie pictata, in cazul lor, mancare si ce mai au ei nevoie.
Noi toti vor fi fericiti: eu, tu, mama, tata, sora, fratele, iubitul, iubita, sotul, sotia, prietena, prietenul, seful, sefa, colega, colegul, Negruta, Azorel, Pusha, Lady, Maronel, Peticel....si toti ceilalti!
— with Andra Dadau.
 
 https://www.facebook.com/colourboxdeco?hc_location=timeline

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini