marți, 22 octombrie 2013

Perluta pisicuta cauta o casuta

Ea este Pearl sau Perluta pe romaneste. Am stat cu pozele ei in telefon vreo cateva zile pana sa-mi iau inima in dinti sa scriu despre ea. De ce? Este o pisicuta neagra (un ghinion pentru ea; cine adopta o pisica neagra? putini oameni…). Nu mai este chiar pui (al doilea ghinion pentru ea) – cred ca are, atat cat ma pri...cep eu, vreo 8-9 luni, poate chiar un an. Sunt un fotograf execrabil (si asta da, e al treilea ghinion pentru ea, pentru ca este mult mai frumoasa decat am surprins eu in tremuraturile mele). E pe strada; a avut un puiut pe care l-a ingrijit cat a putut ea de bine, dar intr.-o zi a disparut. Era sperios tare, dar venea in fiecare seara la mancare. Intr-o seara n-a mai venit. De atunci Pearl este singura. Nu se intelege deloc cu gasca de mieunarete de la bloc, deci pe ea ma duc si o hranesc de cealalta parte a blocului. Ea nu sta la subsol, la caldura cu gasca de mieunarete. Sta sub masinile parcate. Si este permanent in pericol, iar cu frigul si umezeala asta, mi-e din ce in ce mai greu in fiecare seara sa plec dupa ce termina ea de mancat si sa o las singura… Ii curg un pic ochisorii, insa mananca bine si are blanita foarte lucioasa si frumoasa, ceea ce ma face sa cred ca este o piscuta sanatoasa. Este delicata si dulce cum se invarte ea in jurul caserolei cu mancarica in loc sa se bage cu toate labutele si sa manance lacom, asa cum fac restul de tupeiste mieunarete. As vrea sa o iau din strada, sa ma ocup de tratamentul ochisorilor, sa ma ocup de tot ce trebuie: deparazitare, vaccin, sterilizare. Numai ca as vrea mai intai sa-i gasesc un adoptator FERM. Nu as vrea sa o iau din strada si sa o intorc tot acolo dupa toate acestea. I-am spus Pearl pentru ca are la gat o “pata” de blanita alba, ca si cum ar avea o brosa cu o perla alba… Este cineva cu suflet atat de mare si cu rabdare si experienta pentru a-i oferi lui Pearl ceea ce n-a avut vreodata: UN CAMIN ? Daca vreti/puteti sa ma ajutati sa o salvam pe Pearl de pe strada si doriti sa o adoptati dupa ce o transform in printesa, va rog sa ma contactati pe FB in privat, la telefon (0744440604) sau pe mail: georgianaflorescu98@gmail.com Daca nu, va rog mult un share, poate acolo undeva e cineva si pentru ea….See More

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini