duminică, 6 octombrie 2013

O căţeluşă frumoasă foc, docilă, fără noroc în viaţă! Bobiţa este căţeluşa de la blocul unde locuiesc. O hrănim atunci când avem cu ce şi o băgăm în seama şi eu, şi Nikky. Mi-e drag tare de ea, dar deja suntem patru suflete în garsonieră, iar cele două pisici cred că s-ar adapta greu la o viaţă mai aglomerată decât este deja. Sau poate noi, oamenii. Irelevant. Ce este cu adevărat relevant este că mi-ar plăcea să o ştiu într-un loc mai bun, cu stăpâni care să o iubească şi să o merite. Acum cred că este foarte răcită pentru că fornăie, respiră greu şi ochiul stâng îi curge şi abia şi-l ţine deschis. Sincer, cu mâna pe inimă, nu am bani în această clipă să îi plătesc un tratament, de aceea apelez la oamenii care pot, la cunoştinţele mele, la oamenii din lista mea de prieteni de pe facebook ce lucrează cu asociaţii ce ocrotesc animăluţele aflate în aceeaşi situaţie ca Bobiţa: haideţi să îi găsim o casă şi pe cineva care să o trateze. Ea a mai fost accidentată la un picior, cu ceva timp în urmă, dar s-a refăcut, probabil nu complet, pentru că o văd şchiopătând uneori, dar pe cuvântul meu că e o frumuseţe de căţeluşă. Are "cercel", cum bine se poate vedea în una din poze, deci probabil a fost sterilizată. Vă rog să daţi share, care puteţi şi vreţi! Mulţumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini