vineri, 18 octombrie 2013

MARE ATENTIE LA COMENZILE LA DISTANTA

astazi m-am enervat ....dupa ce zilele trecute, dupa mult timp, m-am "invrednicit" sa fac o comanda la BonPrix ... pusesem de mult ochii prin cataloagele lor pe niste produse ...
mama a incercat sa comande pe net dar ceva nu functiona si comanda nu se finaliza ... asa ca am dat telefon; am avut de asteptat ceva pana sa mi se faca legatura la operator deoarece voiam sa verific daca mai erau pe stoc anumite produse pentru care ma mobilizasem sa depun comanda ... am precizat ca mai doresc si alte produse dar unele in mod special si cu toate acestea mi s-a comunicat ca trebuie sa mai fac alta comanda sau sa o anulez pe aceea deci sa o luam de la inceput ... sistem aiurea
apoi, a doua zi am primit 1 mail ca nu mai era pe stoc 1 produs, purtand corespondenta cu operatoarea, concluzia fiind ca nu putea fi inlocuit cu altul similart decat prin alta comanda separata asa ca am renuntat mai ales ca intre timp primisem alt mail care ma anunta ca se indreapta spre mine coletul ...
si iata ca azi am primit coletul prin Cargus, dar 1 aparat nu era ceea ce parea a fi ...asa ca am reclamat acest aspect imediat -  Astfel, referitor la "produsul:APARAT DE TĂIAT PĂRUL DIN NAS nr art. 926454R60 -17.90 lei- acesta nu este deloc precum cel prezentat in oferta - din pacate acest aparat a fost motivul principal aflat la baza comenzii astfel ca dezamagirea este cu atat mai mare. Cu usurinta putem observa ca aparatul pe care l-am primit in colet are nu doar alta culoare (argintie nu neagra) si alt format (mai bombat) cu alt capac (in catalog era transparent, in realitate e argintiu mat bombat ca 1 cap de glont), ci si alt sistem de taiere a parului - problema principala de altfel - printr-un cilindru protector si nu capat lama cu piepten ca in poza catalogului! Nu este corect sa schimbati unilateral modelul unui produs fara prezentarea alternativelor in catalog sau prin notificare clientilor deci fara consultarea clientului care l-a comandat deja conform pozei/ofertei/descrierii si il asteapta!In schimb, pentru ca nu ati mai avut pe stoc creionul chit alb pentru faianta, m-ati anuntat cu intarziere, in timp ce coletul pornea spre mine deja si fara a-mi oferi posibilitatea inlocuirii acestuia cu varianta gri decat doar printr-o alta comanda noua separata ..."
primind raspunsul "Ne cerem scuze pentru neplacerea creata si in vederea remedierii acesteia, va rugam sa returnati produsul primit gresit. Returul se face prin posta in maxim 14 zile calendaristice de la receptionare. Coletul se va trimite ca si colet simplu, de preferat cu confirmare de primire, la adresa din Oradea pe care o gasiti pe factura (Soseaua Borsului nr 287, cod postal 410605, judet Bihor). Produsele trebuie sa fie in ambalajul original si sa contina documentul de restituire completat corespunzator (in dreptul produselor pe care doriti sa le returnati va trebui sa treceti cantitatea si codul de restituire corespunzator motivului returului). In cazul in care doriti schimb cu alte produse, va rugam sa completati si fisa de comanda pentru schimb. Daca cereti schimb, vi se va returna contravaloarea marfii si se va inregistra automat in sistem o noua comanda. Banii vi se vor returna prin mandat postal sau transfer bancar. Pentru ca suma sa fie restituita prin transfer bancar, este necesar sa ne oferiti contul bancar corect format din 24 de caractere si care sa fie pe numele dumneavoastra. Daca doriti ca banii sa vi se returneze prin mandat postal, este nevoie ca adresa din sistem sa corespunda cu cea din buletin. In momentul in care veti returna acest colet, veti primi de la posta o chitanta pe care va trebui sa o pastrati. "
numai ca, din pacate  "produsul primit gresit" cum explica  diplomat reprezentantul firmei pur si simplu are de fapt alte caracteristici desi functia pare a fi aceeasi ... si  nici nu avea cum sa fie primit/trimis gresit pentru simplul motiv ca nu ar fi trebuit sa il aiba pentru a-l putea comercializa din moment ce nu figura in prezentarile firmei in cauza si mi se pare frustrant sa nu pot avea incredere in comenzile  la distanta/prin corespondenta ... Subliniez asadar ca doream exact produsul prezentat si nu cel primit in final deoarece cunosc ambele modele! Dar nu am fost prevenita/intrebata ci pusa in fata faptului implinit,  intervenind disconfortul ...


Regret ca nu am citit recenziile de pe site inaintea plasarii comenzii ...Deci mare atentie!Nimeni si nimic nu mai prezinta incredere ...

Am mai comandat la distanta si doar odata am fost tare dezamagita ... pe vremuri ... RomDirect daca va spune ceva ...In rest n-am prea avut probleme ...si am comandat carti Teora, cosmetice de la Yves Rocher, produse de la petshop-uri (odata a fost o problema cu 1 jucarie dar in urma telefonului am returnat-o chiar prin curierul care il adusese, micsorand deci cantitatea coletului,primind ulterior banii), accesorii de la MeliMelo (doar la 1 ceas cadranul era mai mic decat ma asteptam si decat parea in poza) ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini