astazi m-am enervat ....dupa ce zilele trecute, dupa mult timp, m-am "invrednicit" sa fac o comanda la BonPrix ... pusesem de mult ochii prin cataloagele lor pe niste produse ...
mama a incercat sa comande pe net dar ceva nu functiona si comanda nu se finaliza ... asa ca am dat telefon; am avut de asteptat ceva pana sa mi se faca legatura la operator deoarece voiam sa verific daca mai erau pe stoc anumite produse pentru care ma mobilizasem sa depun comanda ... am precizat ca mai doresc si alte produse dar unele in mod special si cu toate acestea mi s-a comunicat ca trebuie sa mai fac alta comanda sau sa o anulez pe aceea deci sa o luam de la inceput ... sistem aiurea
apoi, a doua zi am primit 1 mail ca nu mai era pe stoc 1 produs, purtand corespondenta cu operatoarea, concluzia fiind ca nu putea fi inlocuit cu altul similart decat prin alta comanda separata asa ca am renuntat mai ales ca intre timp primisem alt mail care ma anunta ca se indreapta spre mine coletul ...
si iata ca azi am primit coletul prin Cargus, dar 1 aparat nu era ceea ce parea a fi ...asa ca am reclamat acest aspect imediat - Astfel, referitor la "produsul:APARAT
DE TĂIAT PĂRUL DIN NAS nr art. 926454R60 -17.90 lei- acesta nu este
deloc precum cel prezentat in oferta - din pacate acest aparat a fost
motivul principal aflat la baza comenzii astfel ca dezamagirea este cu
atat mai mare. Cu usurinta putem observa ca aparatul pe care l-am primit
in colet are nu doar alta culoare (argintie nu neagra) si alt format
(mai bombat) cu alt capac (in catalog era transparent, in realitate e
argintiu mat bombat ca 1 cap de glont), ci si alt sistem de taiere a
parului -
problema principala de altfel - printr-un cilindru protector si nu
capat lama cu piepten ca in poza catalogului! Nu este corect sa
schimbati unilateral modelul unui produs fara prezentarea alternativelor
in catalog sau prin notificare clientilor deci fara consultarea
clientului care l-a comandat deja conform pozei/ofertei/descrierii si il
asteapta!In schimb, pentru ca nu ati mai avut pe stoc creionul chit alb
pentru faianta, m-ati anuntat cu intarziere, in timp ce coletul pornea
spre mine deja si fara a-mi oferi posibilitatea inlocuirii acestuia cu
varianta gri decat doar printr-o alta comanda noua separata ..."
primind raspunsul "Ne cerem scuze pentru neplacerea creata si in vederea remedierii acesteia, va rugam sa returnati produsul primit gresit. Returul se face prin posta in maxim 14 zile calendaristice de la receptionare. Coletul
se va trimite ca si colet simplu, de preferat cu confirmare de primire,
la adresa din Oradea pe care o gasiti pe factura (Soseaua Borsului nr
287, cod postal 410605, judet Bihor). Produsele trebuie sa fie in
ambalajul original si sa contina documentul de restituire completat
corespunzator (in dreptul produselor pe care doriti sa le returnati va
trebui sa treceti cantitatea si codul de restituire corespunzator
motivului returului). In cazul in care doriti schimb cu alte
produse, va rugam sa completati si fisa de comanda pentru schimb. Daca
cereti schimb, vi se va returna contravaloarea marfii si se va
inregistra automat in sistem o noua comanda. Banii vi se vor returna
prin mandat postal sau transfer bancar. Pentru ca suma sa fie
restituita prin transfer bancar, este necesar sa ne oferiti contul
bancar corect format din 24 de caractere si care sa fie pe numele
dumneavoastra. Daca doriti ca banii sa vi se returneze prin mandat postal, este nevoie ca adresa din sistem sa corespunda cu cea din buletin. In momentul in care veti returna acest colet, veti primi de la posta o chitanta pe care va trebui sa o pastrati. "
numai ca, din pacate "produsul primit gresit" cum explica diplomat
reprezentantul firmei pur si simplu are de fapt alte caracteristici desi functia pare a fi
aceeasi ... si nici nu avea cum sa fie primit/trimis gresit pentru
simplul motiv ca nu ar fi trebuit sa il aiba pentru a-l putea
comercializa din moment ce nu figura in prezentarile firmei in cauza si mi se pare frustrant sa nu pot avea
incredere in comenzile la distanta/prin corespondenta ... Subliniez
asadar ca doream exact produsul prezentat si nu cel primit in final
deoarece cunosc ambele modele! Dar nu am fost prevenita/intrebata ci
pusa in fata faptului implinit, intervenind disconfortul ...
Regret ca nu am citit recenziile de pe site inaintea plasarii comenzii ...Deci mare atentie!Nimeni si nimic nu mai prezinta incredere ...
Am mai comandat la distanta si doar odata am fost tare dezamagita ... pe vremuri ... RomDirect daca va spune ceva ...In rest n-am prea avut probleme ...si am comandat carti Teora, cosmetice de la Yves Rocher, produse de la petshop-uri (odata a fost o problema cu 1 jucarie dar in urma telefonului am returnat-o chiar prin curierul care il adusese, micsorand deci cantitatea coletului,primind ulterior banii), accesorii de la MeliMelo (doar la 1 ceas cadranul era mai mic decat ma asteptam si decat parea in poza) ...
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
-
(DE/EN) Dragi prieteni Animal Life, Iata ca incet incet ne apropiem de visul nostru, acela de a avea un locusor linistit pentru cateii ...
-
SUNT UN PACATOS, PARINTE de Ion Minulescu La parintele Vintila Vine-Arvinte, cam sfios Si se roaga: Fie-ti mi...
ADOPTA 1 CUT!
a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu