sâmbătă, 26 octombrie 2013

inca 1 catel in cautarea unui camin

El e Bethoven, sau Bufu (cum il alintau stapanii), are 6 ani, e sterilizat si deparazitat. Am fost contactata aseara (23.10.2013) de stapana lui, care a trebuit sa elibereze urgent locuinta in care locuia cu chirie, cu rugamintea sa o ajut cu masina mea sa transporte acest suflet la adapostul din Soseaua Odai, neavand alta solutie pentru el si nestiind ca acolo e condamnat la moarte sigura. Am reusit sa aman transportul lui pentru o zi-doua, sperand ca voi gasi o alta solutie pentru el. Azi am fost si i-am facut poze, si am fost martora unei intamplari foarte amuzante, in care un vecin a venit cu masina acasa, iar in momentul in care sotia lui a coborat de pe locul din dreapta fata a masinii, Bufu s-a strecurat pe langa ea in masina si s-a instalat foarte comod pe bancheta din spate. A fost foarte revoltat cand a fost dat jos, insa fara a fi si agresiv. Putem gasi impreuna o solutie pentru acest catel????https://www.facebook.com/munteanu.emanuela

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini