marți, 1 octombrie 2013

bancuri casnice


 
Incep ziua cu glume pentru ca as vrea sa stiti ca vreu sa va doresc sa va mearga bine azi si-n fiecare zi ....
G

Un barbat distins, in varsta de 80 de ani, ii cere mana unei domnisoare de 20 de ani:
 - Domnisoara, ati binevoi sa acceptati sa deveniti vaduva mea? 
Casatoria a fost prima forma de leasing: adica iei ceva de care te bucuri si platesti toata viata... rar se mai gaseste cineva care sa iti preia leasing-ul... 
Fiecare barbat de succes are in spatele lui o femeie.
Daca succesul continua, mai apar si altele... 
 
- Cum a fost noaptea nuntii, fata mea ?
- Eh, am avut si mai bune...

 
 
Matrimoniale:
Doresc sa fac cunostinta cu 3-4 barbati pentru relatii serioase!

 

 
- V-aş recomanda, pe cât posibil, o viaţă sexuală regulată. Sunteţi căsătorită sau aveţi un prieten?
- Şi soţ, şi prieten, domnule doctor, dar se cam lasă unul pe altul!..

 
  
Cum arată diavolul?
- Câteodată atât de bine, încât îl ceri de nevastă...

 
Oamenii de ştiinţă britanici au stabilit ca iepuroaicele niciodată nu apucă să spună că le doare capul!...
 
- Nu vreau să par nepoliticos, dar aş face sex cu tine....
- Nu vreau să par curvă, dar sunt de acord!...

 
  
 O profesoară, mai chioară de felul ei, strigă:
- Hei tu, cel de acolo din spate de lângă calorifer, recită poezia! V-am rugat pe toţi să o învaţati!
- Îmi pare rău, dar nu pot.
- Pot să te întreb ce ai făcut aseară? întreabă profesoara.
- Am băut câteva halbe cu colegii mei, am jucat un poker, am tras câteva linii de coca şi am făcut dragoste cu prietena mea.
- Incredibil!! Încep să mă întreb de ce te-ai mai deranjat să vii azi la şcoală!
- Păi eu sunt aici ca să vă repar caloriferul...

 
Aseară m-am culcat cu soţia celui mai bun prieten al meu. Dimineaţa m-am simţit îngrozitor....
Cred că era răcită sau ceva...

 
Sexul surpriză este cea mai buna metodă de trezire, asta dacă nu eşti în puşcărie...
 
Un tip intră cu soţia într-un bar, o aşează pe ea la o masă şi merge să cumpere ceva de băut. În timpul ăsta o prostituată se apropie de soţia lui şi-i şopteşte la ureche:
- Ăstuia să-i ceri banii înainte să faci sex cu el, are obiceiul să nu plătească...

 
 
 
Ea cumpără pentru el o duzină de chiloţi de aceeaşi culoare.
El: De ce de-aceeaşi culoare? Ca să spună lumea că nu-mi schimb niciodată chiloţii?
Ea: Care lume?
Tăcere…

 
 
Ştiaţi că fraza “vino la mine să ne uităm la un film” determină fetele să se epileze?
  
 
- Care-i diferența dintre copilul tău și soț?
- Aproape niciuna, doar că pe soț nu poți să-l lași singur cu bona!...

 
.
 
După ce termină spovedania, preotul îi spune blondei:
- Mergi cu Domnul!
Privind derutată în jur, blonda întreabă:
- Cu care dintre ei?...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini