sâmbătă, 7 septembrie 2013

program de week-end - azi si maine - 7-8.09.2013

la Sutu - targ I love hand-made cu Andreea, Baronesa,Danique, etc

Red Panda - adapostul Iubirre - targ caritabil pentru animalute - in incinta Pluto hotel, zona Barbu Vacarescu, dupa Billa si Kaufland

Targ Anticari - parc Obor cu Maria Keller, etc

Azi am fost in multe locuri:
am inceput cu Red Panda pentru care special am achizitionat papica pt catei azi de la Billa si Mega ...; am continuat cu celalalt eveniment caritabil de la Ring star pet hotel in beneficiul catorva asociatii unde am donat o multime de lucruri spre a fi valorificate ion beneficiul animalutelor, apoi am fost la Sutu si la anticari ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini