sâmbătă, 7 septembrie 2013

petitie in sprijinul animalutelor si povesti triste

http://www.yousign.org/ro/salvaticainiimaidanezi

Nu e doar 1 indemn ...

O sa va povestesc ceva trist ...

Cand Basescu a candidat prima oara la Primaria Capitalei a mintit ... cati isi mai amintesc cum a pacalit lumea?! eram in facultate pe atunci ...fraiera de mine ... a "elaborat" 1 program ... in care cetatenii puteau "adopta" catelul de la bloc si il puteau tine pe langa bloc, castrat, vaccinat, inregistrand-ul la Vier Photen si la ASA ... Aveam o catelusa aciuata pe langa bloc, avusese pui, fusese castrata, ii faceam curat caci oamenii aruncau gunoiul pe geam in spatiul verde al curticelei ei, o hraneam, desi ea se aciuase in gradinita de langa blocul alipit celui in care locuiesc, provenind de la un blocusor vechi tip viluta; am inghetat langa ea astep\tand pe cineva de la Vier Photen sa o marcheze, am adus 1 veterinar sa o vaccineze, apoi m-am dus la 'cuca-macaii" ca sa-i depun dosar  - sa o inregistrez la ASA - ca sa fie "protejata" si identificata usor si recuperata ...deci am respectat toti pasii legali indicati de primaria lui Basescu care pe atunci se pupa cu Bardot ...dar cu toate acestea ... inevitabilul s-a produs ... Fetita mea amestecata fiind cu alti catei in curticica vechiului imobil de unde provenea, desi batranele in cauza o cunosteau si ii stiau statutul, ca si ceilalti din zona, inclusiv soferii RATB o fereau, caci era blanda, prostuta, prietenoasa ... a fost luata de hingheri ... si nici ca am mai gasit-o ...desi am umblat cu taxiul pe la adaposturi ...am vazut fel si fel de imagini care m-au urmarit ...iar cei de la ASA la care o inregistrasem mi-au ras in fata spunand ceva de genul "nu vedeti cate raftiere cu astfel de documente avem, cati credeti ca mai sunt ..." ... deci autoritatile mi-au tras o teapa, ca sa nu zic o palma ...am sperat ca macar sa fi avut norocul sa fi fost abandonata printr-o padure cum se mai practica si nu omorata ... dar cine stie ...

Am mai avut grija de o lupoaica Abramburica/Roxana aciuata la 1 depozit de mobila de langa bloc ... din copilarie o hraneam si ne jucam ... au incercat sa de la o asociatie sa o duca la 1 adapost/o curte  dar fugea si se intorcea de fiecare data...1 nebun a asmutit 1 pitbull pe ea dar s-a aparat, alt nenorocit a dat cu pietre spre ea, a avut si o rana la o labuta, iar la batranete au otravit-o cu putin timp inainte de a fi desfiintat magazinul de mobila si transformat in Mega ...

In cartier mai erau si alti catei de care lumea avea grija ...dar treptat au disparut, au fost omorati ... cate am vazut si auzit ...

Venisem de la serviciu in perioada sarbatorilor ... si am vazut cum vis-a-vis 1 catelandru a fost ucis de o pocnitoare ricosata in gat ...

Alta data am vazut  o masina parcata peste 1 pisic pe care evident l-a omorat ...

Recent am fost la XXL Fundeni vis-a-vis de Romstal ... si in parcare printre cateii pe care-i hraneam corcituri de lupinoli si border collie, culmea ... chiar in fata unei spalatorii auto ... 1 catel maro santaliu zacea intr-o balta de sange cu capul zdrobit ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini