sâmbătă, 13 iulie 2013

Muzeul Jucariilor

Azi am reusit sa ajung in parcul Carol la Muzeul tehnicii Leonida ca sa vizitez expozitia de jucarii gazduita aici pana la sfarsitul acestei luni si organizata de Asociatia muzeul jucariilor si sa fac fotografii ... am recunoscut multe dintre jucarii ..., parintii cu copilasi se amuzau amintindu-si de jucariile preferate; am vizitat si targul anticarilor organizat la intrarea in parc, ne-am plimbat si prin parc; am platit 4 lei/pers. accesul in muzeu, dar accesul si fotografierea expozitiei de jucarii erau gratis, insa fotografierea/filmarea exponatelor muzeului se taxa .... am vazut in muzeu si masini, motociclete, motoare interesante; l-am cunoscut si pe organizator, ne-am trecut si in cartea de oaspeti ....Cine poate ajuta la documentarea pentru catalog ... sa contacteze asociatia ...

www.amj.ro (rubrica muzeu)
www.facebook.com/AsociatiaMuzeulJucariilor (povestile jucariilor)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini