duminică, 16 iunie 2013

cum am petrecut acest weekend

-  atat ieri, cat si azi am fost la Street Delivery - am vazut mesteri, am beneficiat de ofertele speciale de la standul Carturesti, am vizitat casa Mincu cu expo sticlarie, am baut limonada in beneficiul unor bolnavi ..., am primit ziarul Buna dimineata Bucuresti (despre care am scris in postarea anterioara la recomandare) si am vazut standul Merci charity boutique - despre care mai auzisem si citisem - a se vedea si art. din ziarul anteriormentionat/de pe site-ul acestuia, contact:alina@mercicharity.ro, str. Smardan 13 deasupras French Bakery in centrul vechi
- ieri am fost si la centrul Iubirre Red Panda din incinta Planetei ham ham 1 complex frumos cu gardinita, scoala dresaj, pensiune, situat pe Barbu Vacarescu, inainte de zone arena, dupa Billa, am vazut cateii gazduiti in adapostul Red Panda din spatele complexului, 1 adapost curat si ingrijit, am cumparat obiecte donate spre a fi valorificate in beneficiul lor https://www.facebook.com/media/set/?set=a.459163137507251.1073741876.183230138433887&type=1,contact pe facebook/Red Panda si office@red-panda.ro
- tot ieri am fost si la muzeul Bucuresti Palatul Sutu de la Universitate la targul de tipul "Bucuresti de odinioara" unde erau cativa expozanti cunoscuti printre care Coloritoria si Bijou-Bizarr(e) ... am mai remarcat www.abbizu.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini