vineri, 21 iunie 2013

apelul unor caluti

calutii mei au nevoie de ajutorul vostru. Deoarece pensiunea in care sunt acum cazati, se va desfiinta, va rog sa ma ajutati sa le gasesc o noua casuta distribuind acest mesaj. Am nevoie sa inchiriez pe termen lung, un teren (minim 10 000 mp) ingradit sau o microferma undeva in judetelele Ilfov sau Prahova. Este necesar ca terenul sau ferma sa aiba ca utilitati macar apa si curentul electric. Constructiile sunt optionale, daca inchirierea se face pe termen lung, sunt dispusa sa construiesc eu un grajd si o anexa pentru ingrijitor. Totodata, exista si posibilitatea de a cumpara respectivul teren sau de a oferi la schimb un apartament in Bucuresti. Avand in vedere ca pana la data de 1 iulie trebuie sa mut "inorogii", astept cat mai urgent ofertele voastre la roxanaradu77@yahoo.com. Va rog nu-mi recomandati alte pensiuni ecvestre, m-am saturat sa ma tot trezesc in situatia de-a umbla cu caii pe drumuri..
Multumesc tare mult pt share!
PS in visele mele cele mai frumoase, terenul gasit s-ar afla in Corbeanca (Snagov, Peris, Saftica etc) sau undeva intr-o zona de dealuri (Breaza, Campina)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini