vineri, 21 iunie 2013

apel pt 1 catel

cateua este foarte cuminte si buna, a avut destule necazuri si suferinte pe strada (operata la coapsa), iar dna Adelina este o persoana deosebita cu posibilitati materiale mici (pensionara pe caz de boala) insa iubeste animalele.

Puteti ajuta ? Primit pe mail:
Numele meu este Adelina Rusu, locuiesc in sectorul 6 si sunt mare iubitoare de animale.
LINDA este o catelusa maidaneza,din zona noastra a fost diagnosticat duminica cu dirofilarioza (l-am dus la doctor ptr. ca era cam apatic, bot uscat, un comportament ciudat). Tratamentul este lung si anevois si f. costisitor, dar analizele catelului au fost bune, boala fiind in stadiu incipient, sansele de reusita ale tratamentului sunt mari.
Il tratez la Tetravet, aici in Militari, pe bulevardul Uverturii.
Vom merge pe o schema combinata de tratament: primele 4 luni, mergem pe o injectie/sapt. cu Ivermectina, iar apoi vom utiliza antidotul acela puternic si f. scump, care nici nu se gaseste la noi. O data pe luna folosim Millbemax si Advantix. Douazeci de zile pe luna luam doxacilina si hepatoprotector, apoi pauza zece zile. Catelul are peste 30 kilograme.
Imi este f. greu sa tratez catelul pe strada, dar nu am unde sa-l duc. Acasa am pe cineva alergic la animale si nu-l pot lua. Vreau sa ajut acest animat, dar, pe langa costurile f. mari ale tratamentului este si problema tratarii..... "pe strada".
Ma puteti ajuta in vreun fel:
- poate stiti vreo fundatie/ong care poate dona cateva cutii de millbemax, advantix, hepatoprotector sau poate suporta la Tetravet o parte din costul tratamentului.
- exista vreun adapost unde poate fi dus catelul si ingrijit, dar sa fie bine ingrijit? Eu nu am gasit pe nimeni la curte sa-l duc acolo- mergeam eu si-l ingrijeam, dar sa nu-l mai stiu pe strada.
Sunt o persoana care am suferit un AVC hemoragic si stau acasa, neavand venit, in momentul de fata. Am timp sa ma ocup de tratament, dar nu am posibilitati. Oricum, nu-l pot lasa sa moara.
Tel. meu este 0726.093.168

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini