vineri, 7 iunie 2013

alte bancuri primite

*La o maternitate din Paris cativa barbati ii privesc pe bebelusi printr-un geam despartitor. 
Printre tati se afla si un seic. Curios, unul dintre barbati il intreaba:
- Care e al dvs.?
- Cele doua randuri din dreapta...
 
 
*Un lord se intoarce seara acasa. Valetul ii deschide usa:
-Ce, batran cacacios, iar ai fost la baute si la curve?
-Nu John, am fost sa-mi cumpar un aparat auditiv!
 
*-     Doctore, ce a arătat ecografia?
- O nuntă neplanificată, domnișoară.
 
 
*Mă enervează prietena mea deoarece își lasă lucrurile împrăștiate prin toată casa.
O face dinadins ca să le găsească nevastă-mea...
 
 
*Mica publicitate
Băiat 20 de ani caut de lucru. Îngrijesc babe de 18 ani !
 
 
*O confirmare a teoriei relativitatii: cand vecina pleaca cu Matiz-ul, sau relativ mic, din parcare, pe locul eliberat se pot parca doua SUV-uri, relativ mari.
 
 
*Într-un magazin american , negustorul îndeamnă clientul :
-Dacă aţi intrat , cumpăraţi măcar ceva . De pildă , acest frumos revolver .
- Ce să fac eu cu revolverul ?
- Cum ce să faceţi ?! Se miră negustorul . Doar nu vreţi să trăiţi o veşnicie !
 
 
*Sfat pentru studenți: 
Copiuțele pentru examene, scrieți-le pe bancnote de 100. În acest fel, încercarea profesorului de a-ți lua copiuța, se poate califica drept act de corupție.
 
 
*- Băi, să vezi ce mi s-a întâmplat, zice primul. 
Eram în parc și am văzut o doamnă care venise cu copilul la joacă și avea multe baloane-n mână. 
Am vrut să-i zic “Vai, dar ce baloane frumoase aveți!” și am greșit și i-am zis “Vai, dar ce balcoane!”. 
M-a făcut cu ou și cu oțet, a fost nasol rău de tot…
- Hehe, mie mi s-a întâmplat ceva
și mai nasol, zice celălalt. 
Eram cu nevastă-mea la un picnic și am vrut să-i zic “Dă-mi untul”. 
Ei, și m-am încurcat și i-am zis din greșeală “Băga-mi-aș ...... în mă-ta de nenorocită care ești, că mi-ai distrus viața”…
 
 
*La mine în casă, ieri a intrat un hoț
Nu a luat nimic, iar pe masă a lăsat 100 de dolari și un bilețel: ”așa nu e de trăit.”
 
 
*Clientul catre ospatar:
- Ospatar, farfuria mea e uda!
- Nu e uda domnule, aia e ciorba!
 
 
*Ma gandesc foarte serios sa intru calugar la o manastire...am toate calificarile necesare: 
chelie, halat de baie maro, n-am mai facut sex de 12 luni..
 
 
*-     Ce-ai ma, ce esti suparat ?
- A murit soacra-mea .
- Din ce cauza ?
- Otravita .
- Cuuuum ?
- Da ma , si-a muscat limba !
 
 
*Azi dimineaţă, când am ajuns la muncă, şeful ne-a adunat şi ne-a spus:
- Băieţi, a venit ordin de sus, de la şeful cel mare, şi astăzi va trebui să facem toţi un test de droguri.
- Super tare şefu', i-am spus entuziasmat. Şi ce droguri testam?
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini