vineri, 7 iunie 2013

alt catel gasit - cine il recunoaste?!

Mă plimbam în zona Sfinții Apostoli - Națiunile Unite când am auzit o hămălaie. Hămălaia este o hărmălaie făcută de câini: o haită de maidanezi ataca această corcitură de rottweiler, care mergea cu pas grăbit și dezorientat pe străduțe, de parcă ar fi căutat ceva. Fugind de atacatori, vițelul ăsta cu capul cât capacul de WC s-a ascuns după picioarele mele. I-am gonit pe maidanezi și-a fost foarte recunoscător. M-a lins pe mână și-a stat cinci minute cu capul sprijinit de piciorul meu și ochii închiși. Apoi s-a ținut de mine zece minute, timp în care m-am tot gândit unde l-aș putea duce, dar n-am găsit nici o soluție. Dacă aveam curte, n-aș fi stat pe gânduri. E un câine foarte deștept și ascultător, știe să execute ”șezi!” (după cum vedeți) și, când am vrut să traversez splaiul, i-am zis cu părere de rău să stea pe loc și acolo a rămas, uitându-se lung după mine. E un cățel tânăr (n-are mai mult de 3-4 ani) și pare să fie pe străzi de cel mult câteva zile. Cel mai probabil l-a abandonat vreun dobitoc, dar cine știe, există o șansă și să se fi pierdut. Așa că share. Mersi.
https://www.facebook.com/mantzy.blog

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini