vineri, 12 aprilie 2013

de pe la noi ...

Într-o dimineata Gheorghe l-a vazut pe Vasile sapând gropi pe câmp, iar pe Ion astupându-le din urma.
-Tu de ce sapi gropile astea, Vasile?
-Asa scrie în fisa postului meu, sa sap gropi.
-Dar tu Ioane de ce astupi gropile astea? întreba Gheorghe. Tu nu vezi ca Vasile s-a chinuit sa le sape?
-Dar asa scrie în fisa postului meu...sa astup gropile, raspunse senin Ion.
-Mai fratilor, dar nu vedeti ca nu are nici un sens în ceea ce faceti?
-Noi facem ceea ce scrie în fisa postului!!! 
E adevarat însa ca de obicei suntem trei în echipa… . Astazi lipseste Petrea.
-Si el ce-are în fisa postului?
-El punea pomii în gropi...



Tunsoarea   
 
          Intr-o zi un florar a mers la un frizer pentru o tunsoare. După tunsoare, el a întrebat despre factura lui, iar frizerul a răspuns, "Eu nu pot accepta bani de la tine, eu fac asta în folosul comunităţii în această săptămână."Florarul a fost mulţumit şi a plecat din magazin.
          A doua zi când frizerul a mers sa deschidă atelierul său a găsit la uşa lui un "mulţumesc", cărţi şi un buchet mare de trandafiri roşii, pentru el.

          Mai târziu, un poliţist vine pentru o tunsoare, şi atunci când el încearcă să plătească factura lui, frizerul a răspuns din nou: "Eu nu pot accepta bani de la tine, eu lucrez în folosul comunităţii în această săptămână. "Politistul a fost fericit şi a părăsit magazinul.
          A doua zi când frizerul a mers sa deschidă atelierul său, a găsit la uşa lui un "mulţumesc", cărţi şi o duzină de gogoşi, pentru el.

          Apoi, un deputat a venit pentru o tunsoare, şi când a vrut să plătească factura lui, frizerul a răspuns din nou: "Eu nu pot accepta bani de la tine. Eu lucrez în folosul comunităţii în această săptămână. "Deputatul a fost foarte fericit şi a părăsit magazinul.
          În dimineaţa următoare, când frizerul a mers sa deschidă atelierul său  a găsit o duzină de senatori şi deputaţi aliniaţi, în aşteptare pentru o tunsoare gratis.

          Aceasta, dragii mei prieteni, ilustrează diferenţa fundamentală dintre cetăţenii ţării noastre şi politicienii care-i conduc.
          Atât politicienii, cât şi scutecele trebuie schimbate cat mai des ... pentru acelaşi motiv!
 
O saptamana frumoasa!
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini