duminică, 17 martie 2013

azi Street Cats si o pisicuta speciala

am fost la Cafe D'arthe, ca de obicei in ultima vreme la evenimentele caritabile organizate pentru animalute de Judy Florescu; am baut o limonada minunata cu piure de fructe si ne-am jucat cu pisele pentru adoptii; am dus si papica buna (pliculete si conserve de la dm si bobite), am cumparat magneti si am donat banuti pentru pisicute; am vazut 1 pis mare si prietenos, portocaliu, altul gri cu alb, dar si puiuti frati 1 alb si celalat negru; mai mult: am cunoscut o pisicuta minunata, vioaie, jucausa, prietenoasa, puternica si vorbareata, in ciuda micului handicap aproape insesizabil - lipsa unui piciorus din spate, fusese adusa pentru eutanasiere la 1 cabinet din Militari ... iar acum este o minunatie cu opturi in blanita, in cautarea unei familii ...http://www.facebook.com/photo.php?fbid=535465203139878&set=a.453095144710218.95965558.100000292093293&type=1&theater

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini