duminică, 24 martie 2013

am fost in Camera cu pisici

intr-o o vila veche, Dianei 4, amenajata ca bar, intr-o duminica foarte friguroasa, pe la 13 (evenimentul incepuse de la 12 si dura pana dupa amiaza), la subsol, pe o scara rustica, o zona cu 2 camere frumos decorate, dar cam intunecoase, voluntarele cu prajituri si gablonturi si alte decoratiuni (tablouase 15 lei, oglinzi inramate si pictate, magneti de la 2-3-5 lei, sacose din panza care acopereau costuri medicale de la 35 lei, papusele si pisicute din pasla de la 10-40 lei, ochelari pentru dormit cred de la peticel, cercei 5-7-15 lei, coliere 10-20 lei si bratari 10 lei) ce urmau a fi valorificate in beneficiul pisicoantelor alaturi de pisicutele salvate si pregatite pentru noile familii asteptau vizitatorii care veneau in numar mare, grupulete, familii, cu masina sau pedestru, unii chiar cu cateii la plimbare .... Printre creatorii donatori am remarcat: Fimarc pe Breslo, Theena.ro, wodyx handmade pe facebook/wodyx.blogspot.com, thelittlethingsbyCB pe facebook ...
A fost frumos, desi aglomerat, am achizitionat lucruri dragute, am ramas astfel cu amintiri frumoase, ne-am simtit bine si am ajutat niste sufletele si pe salvatoarele lor (cu fonduri, papica si gablonturi)... Asadar oricine poate ajuta dupa posibilitati, oricum orice ajutor este binevenit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini