duminică, 10 februarie 2013

de ras

Am coborat in genunchi in fata prietenei mele blonde si i-am spus:
- Ai vrea sa-mi porti numele?
- Nu, a raspuns ea. Nu-mi place sa ma cheme Costel.



Sotul prinde amantul soţiei şi îl ia la omor. Soţia, disperată, il
apuca de mână:
- Ce faci ?!!! Nu te gandesti ca este tatăl copiilor tăi ?

Fluierul piciorului este un dispozitiv de găsire a mobilei pe întuneric.


Conduce atât de rău încât GPS-ul i-a zis: "in 50 de metri trage pe
dreapta că eu cobor"


 Doi prieteni vin de la o bere si fac pipi. Unul întreabă:
- De ce mă pis eu aşa de zgomotos si tu aşa de puţin zgomotos?
- Pentru ca tu faci pipi pe maşina mea si eu pe paltonul tău...

Fiecare barbat de succes are in spatele lui o femeie.
Daca succesul continua, mai apar si altele...

Doua pitipoance se intalnesc:
- Draga, zice prima, am fost la doctor si mi-a spus ca sunt gravida.
- Extraordinar! Si cine este tatal?
- Asta nu mi-a spus!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini