vineri, 11 ianuarie 2013

APELURI CATEI

ATENTIE !! Acest caine e al unei cunpostinte bune de-al meu,si e foarte disperat din cauza disparitiei lui Ivan.In noaptea de 3-4 ian.2013 au venit acasa din Ungaria si Ivan,cainele de 1,5 ani ,rasa Ciob.Moscovit a calatorit in rulota acope...rita,in cusca.Inainte de Cluj a verificat cainele,era ok,dar la Sovata nu mai era in cusca.Nr.lui de chip e :900062000091401.Va rog mult,ajutati-ma sa-l gasim pe Ivan si postati acest ,mesaj si la cunostintele voastre medici veterinari.Va multumesc!! Nr.contact 0728 053588 sau 0746 049449 See More

http://www.facebook.com/antonia.kertesz.9
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=459922510740645&set=a.310683318997899.75360.100001687004310&type=1

CAMPANIE RELUATA. Va anuntam ca, incepand de maine, echipa Animale fara Stapan a VIER PFOTEN va relua programul de sterilizare a animalelor fara stapan din Sectorul 6. Reamintim tuturor celor care vor sa ne ajute si sa vina la clinica cu animale ca programarile se fac la tel. 021 316 77 31, zilnic, de luni pana vineri, intre orele 9.00 - 17.00. Va asteptam!


http://www.facebook.com/VIERPFOTEN.Romania   http://www.4animals.ro/

Contact : asociatia.robi@gmail.com

NEVOIE SUSTINERE TRATAMENT PENTRU LIFE



Cu totii cunoastem tulburatoarea poveste a lui Life (http://www.facebook.com/media/set/?set=a.415160591889836.96668.140044309401467&type=3), catelul ...gasit intr-o stare jalnica, undeva in apropierea or...asului Urziceni.



La aproximativ doua luni de la preluarea lui, progresele lui Life sunt semnificative. A luat 6 kg in greutate, a inceput sa mearga din ce in ce mai bine cu carutul si speram ca, in cel mai scurt timp sa isi foloseasca si picioarele din spate.



Cu toate acestea, problemele nu l-au ocolit. Datorita perioadei indelungate in care Life a fost imobilizat i-au fost afectati rinichii si prostata. Avem nevoie de ajutorul vostru pentru a-i continua tratamentele si a-i asigura un trai comod pana la vindecare.



Avem nevoie de:

1. paturici absorbante (Life consuma 1 pachet pe zi)

2. Pampersi pentru adulti, masura M

3. Servetele umede si role de hartie

4. Saltea cu husa impermeabila



TRATAMENTE:

1. Neuromultivita (uman)

2. Piracetam (uman)

3. Tarosin (uman)

4. Metinoina sau URO PET (vet)

5. Urinovet (vet)

6. Adrenostazin (uman, fiole)

7. K-9 complete recovery (vet)

8. Imuno-suport (vet)



MANCARE:

1. Hill's s/d (care dizolva struvitii) sau Urinary SO de la Royal. Apoi se trece pe Hill's c/d pentru prevenirea aparitiei lor.



In cazul in care doriti/puteti sa ne ajutati, va rugam sa ne scrieti pe asociatia.robi@gmail.com

Multumim!

-------------------------------

Ieri 23 11 2012 am primit pe e-mail acest mesaj.



"Buna ziua!

Imi permit sa va deranjez pentru ca nu stiu unde sa mai cer ajutor.

Acum o luna si jumatate un catel ale carui picioare din spate sunt rupte a fost aruncat la groapa de gunoi a aorasului Urziceni jud. Ialomita.L-am hranit,l-am acoperit de ploaie numai ca intr-o zi un buldozer a nivelat pamantul de la groapa de gunoi si el a fost aruncat in albia secata a unui rau.Aproape 2 saptamani nu l-am mai vazut astfel incat am crezut ca a fost ingropat de viu.Numai ca de o saptamana l-am revazut zacand in albia raului.Am coborat si l-am hranit incluziv astazi.Initial am crezut ca e paralizat dar astazi se bucura dand din codita.

Am sesizat veterinarii din oras in vederea unei eutanasii pentru ca efectiv se chinuie.Am fost refuzata pe motiv ca au nevoie de aprobari.L-as lua acasa dar am deja 4 caini si 3 pisici toate adunate dupa strada.

Va multumesc si va rog daca puteti sa-l ajutati v-as ramane recunoscatoare!"



Am citit, ne-am crucit si am actionat.

Alina si Mihai, voluntarii nostri l-au adus in Bucuresti. Cainele este internat acum la Spiru Haret si peste cateva ore vom sti care-i situatia lui. Arata ca un schelet si este o minune ca a reusit sa supravietuiasca in conditiile descrise mai sus.

Va vom tine la curent cu situatia micutului luptator.

Va reamintim contul in care puteti dona daca doriti sa ne sprijiniti actiunile de salvare a animalutelor aflate in situatii limita,



Asociatia pentru protectia animalelor Robi

CIF 13765439 BCR 2

Cont RON: BCR 2 RO16RNCB0073049952070001

Cont EURO: BCR 2 RO05RNCB0073049952070005

Cont USD: BCR 2 RO32RNCB0073049952070004

sau prin serviciul online PayPal (disponibil pe www.4animals.ro )

si va multumim anticipat pentru sustinere si ajutor.

(MC)See More
http://www.facebook.com/Robi.Animal.Protection.Association

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini