miercuri, 19 decembrie 2012

IN BENEFICIUL ANIMALUTELOR SI ELE MERITA SARBATORI FERICITE SI O FAMILIE IUBITOARE

Anual merg, pe langa alte targuri/expozitii/evenimente, la expozitiile cu pisicute, precum si la evenimentele caritabile privind animalutele. Anii trecuti erau organizate de GIA-Orasul Animalelor si de Daisy Hope la inceput, iar pedigree cu Whiskas la Palatul Copiilor - Ziua Animalutelor.
Acum exista Cafeneaua cu pisici la care de altfel am participat Sambata, a se vedea postarile anterioare si o sa mai merg.
Am mai trecut prin Piata de Craciun de la Universitate unde Dog Town a primit o casuta.
Cu cateva saptamani in urma, a 2-a zi de la inaugurarea pietei am vizitat-o si am luat 1 tricou; apoi am revenit dupa salariu si am mai luat 1 tricou de calitate superioara model Polo personalizat cu sigla adapostului cu 30 lei, o sapca personalizata cu sigla adapostului cu 15 lei si o insigna cu 5 lei in beneficiul adapostului, mai aveau si umbrele cu 50 lei parca.
Am aflat ca tocmai fusese adoptat un catel.Catelusii sunt dragalasi, prietenosi, "piticonti" ... au pozele expuse cu fise de prezentare pe panourile casutei.
Nu uitati si mai ales nu neglijati : oricine poate sa sustina adapostul prin orice mijloace:donatii, voluntariat, adoptii etc; aveau si pliante de prezentare, cu variate proiecte, adoptie la distanta, etc.
In prag de sarbatori, si nu numai, sa fim mai buni si mai darnici. Si animalutele asteapta Mosu' pentru ca merita un camin primitor, o familie iubitoare, un culcus calduros, cel putin o strachinuta si o jucarica; si ele sunt sufletele ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini