sâmbătă, 29 septembrie 2012

un zambet matinal

*Nevasta mea spune că sunt prea curios, cel putin aşa scrie în jurnalul ei secret...-------------------------------------
Mi-am cumparat cel mai tare caine de paza.
 De trei zile ma chinui sa intru-n curte...
-------------------------------
Daca beau alcool, sunt alcoolic.
Daca beau Fanta, sunt fantastic?
--------------------------------------------
Tiganii refuza sa treaca la ora de vara din motiv ca nu vor sa dea ceasurile inapoi!
------------------------------------------------
La curtea lui Stefan-cel-Mare, vine un sfetnic:
-  Mǎria mea e aici, Mǎria ta,?
----------------------------------------------
De adevarata valoare a unui lucru iti dai seama abia dupa ce ai ramas
 fara el. ..... Hartia igienica e un bun exemplu...
----------------------------------------------
*Culmea ghinionului: Sa te asezi pe o capita de fan si sa-ti intre acul
 in fund !!
-----------------------------------------------
Un tip se plange unui vecin:
-Ioane, am prins feciorul tau la mine in beci!
-In beci si eu pot sa-l prind. Incearca sa-l prinzi in camp!
-----------------------------------
Iubitul in fata unei usi:
- Deschide, iubito !
- Nu pot, sunt dezbracata.
- Nu-i nimic, sunt singur !
- Eu nu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini