luni, 18 iunie 2012

reviste iulie 2012

- am vazut in presa reclama la Joy cu ochelari de soare cu rama colorata (galbena, rosie, albastra), similari celor care au fost la Story, oferta la vreo 14 lei; intre timp au aparut deja si am achizitionat o pereche, caracteristici in spaniola, sunt buni, lentile inchise
 -  Unica  - ofera o carte la pret special de C.Enea despre calatorii la vreo 15 lei
- am vazut in alt ziar reclama la Avantaje cu papuci flip-flop/sandale, iar din 28.06.; am vazut-o si la chiosc, inclusiv simpla, fara oferta
- a aparut si Femeia tot in 28.06 cu palarii pai, variate culori (roz, negru, alb, bleo etc), cu funda cu buline la 10 lei, au mai fost anul trecut, merita
- OK cu balsam de buze de la Nivea
- CSID cu sampon/gel dus mini de la Dove
- revista locurilor de neuitat + dvd Stonhenge
- Tabu cu cd muzica de vara hit-uri romanesti
- Marie Claire cu balsam par Nivea vara - conform blogului colectionarului
- Beau Monde cu costum de baie (am vazut unul mov, din 2 piese, parca de la Venus Gilette, am mai vazut si negru, portocaliu, parca si bleomarin)
- One cu un supliment parca despre sport
- In Style cu oja cateva variante culori (am vazut:o nuanta rosu Fruit Juice, portocaliu)
-la 1 ziar Libertatea parca - figurine Ice Age in cutiute din unirea carora se obtine 1 puzzle din cuburi  + revista aferenta
- cu  Gazeta Sporturilor romane de dragoste (gen Pasarea Spin etc)
- Story cu sandale din pai care au mai fost si la Beau Monde
- in sfarsit, dupa ceva vreme am redescoperit revista Pisica (dar pe luna iunie, insa cica abia a aparut, cu intarziere; de cea pe iulie oare stie cineva ceva - probabil apare mai tarziu, desi pe site figureaza http://pisica.ro/noul-numar-2/) la 1 pet-shop de pe Mosilor langa Meli Melo

Un comentariu:

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini