joi, 7 iunie 2012

comentarii

Tin sa le multumesc atat celor care imi urmaresc blogul, cat si celor care imi comenteaza postarile si totodata sa-mi cer scuze pentru intarzierea cu care am dat ok publicarii pe blog a ultimelor comentarii; mentionez ca totul s-a datorat unei mici defectiuni, dar si faptului ca nu am fost pe faza la upgradarea blogger care a condus la modificarea unor optiuni/setari, am avut si cateva probleme cu calculatorul ... Nu obisnuiesc sa reprim comentariile, dovada stand chiar faptul ca pe unele le-am preluat ca citat pana la remedierea problemei atunci cand am realizat ca nu apareau in dreptul postarii vizate. Apreciez comentariile si raspund cand consider ca se impune.Reiterez ca am creat acest blog din curiozitate si din placere devenita pasiune, pentru ca am considerat ca este pacat sa nu impartasesc si altora varietatea mail-urilor pe care le primesc, dar si pentru ca uneori am opinii/comentarii de scris/"spus".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini