vineri, 15 iunie 2012

bancuri

Discursul unui candidat la primarie la un miting electoral:


''Cetateni, primarul actual a furat 4 ani. E timpul sa-mi dati si mie o sansa!''



Un aborigen care lucra la o fermă de oi din Australia intră nervos în cabana şefului său alb:

– Şefule, soţia mea tocmai a născut un copil complet alb!

– Stai puţin Jackie – îl calmează şeful- astfel de lucruri se mai întâmplă. Ai văzut şi tu că la fermă avem sute de oi albe, iar

câteodată mai apare câte un miel negru… este legea naturii.

Jackie se gândeşte câteva momente, după care spune:

– Bine şefule, nu o să-ţi mai fac probleme cu pruncul alb, dar vreau ca şi tu să păstrezi tăcerea în legătură cu mieii negri!



Domnule director, avand in vedere ca sunt singura angajata din firma care nu v-a dat in judecata pentru ca ati hartuit-o sexual, va dau in judecata pentru discriminare. Cu stima, Ioana.



Pe un santier in Romania:

"Sefu, mi s-a rupt lopata, ce sa fac?"

"Sprijina-te si tu de betoniera ca nu mai avem lopeti"



- Soacră-mea a fost ieri la expoziţia de vipere!

- Şi?

- A luat Premiul cel mare!



Soţia către soţ:

– Vezi băieţelul ăsta din poză?

– Da, îl văd.

– La opt, deseară, îl iei de la grădiniţă!



-Tată pot să mă uit la televizor?

-Da , numai să nu-l deschizi.



Un oltean se duce cu Lastunul la service:

- Reparati-mi, va rog, claxonul!

- Vi-l repar, da am vazut ca nici franele nu functioneaza prea bine.

- Pai tocmai d'aia va zisei sa-mi reparati claxonul.



EU in principiu nu sunt lenes, dar mi-as dori sa lucrez la Serviciul Pasapoarte in Coreea De Nord…



Mi-am cumparat cel mai tare caine de paza.

De trei zile ma chinui sa intru-n casa...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini