miercuri, 16 mai 2012

umor

Intrebare: Cum se cheama in engleza un cioban caruia lupul i-a mancat o oaie?


Raspuns: Oaierless!



Pulsul dvs. vine foarte incet, zise doctorul.

- Nu-i nimic, d-le doctor, pot sa astept ca sunt pensionar.



- Cum se cheama un tigan care aduna bidoane de plastic goale?

- PET ROM.



- Care este diferența dintre "politician" și "hoț"?

- Diferența dintre un politician și un hoț este că pe primul îl aleg eu,în timp ce al doilea mă alege el pe mine.



- Ştiţi cum s-a născut celebra expresie:

"Bună seara, prieteni"?

- Înainte, când se suia pe scenă, Cristi Minculescu urla cât îl ţineau bojocii, după model occidental: "Bună seara, Bucureşti!", "Bună seara, Timişoara !", "Bună seara, Sibiu!"... până ce Iris a avut concert în Băicoi!



- Imaginaţi-vă că sunteţi într-un lac plin cu crocodili fioroşi. Ce faceţi ca să scăpaţi de ei?

- Vă opriţi din imaginat!



Inca o dovada ca nu exista dreptate pe lume :

De ce in baruri nu te servesc daca esti beat, in schimb la McDonalds, chiar daca esti gras ca porcul, nu exista restrictii?



Bula era in doliu.

- Ce s-a intamplat Bula?

- A murit bunicul!

- Cati ani avea?

- 105!

- E..., pai a trait destul! De ce a murit? Cancer? Leucemie? Parkinson?

- Nu! L-a impuscat unu' ca l-a prins la nevasta-sa!



Suna cineva la usa unui apartament. Un tip deschide si vede o doamna care intreaba:

- Dumneata ai salvat ieri un băiat pe lac de la inec?

- Da, eu ..

- Si sapca unde e ?



Doctorul catre pacient;

- Fumezi?

- Nu.

- Consumi alcool?

- Nu

- Nu mai ranji ca un cretin. Oricum voi gasi ceva!





Un nebun la brutarie:

- Domnule, a iesit painea din cuptor? - Da.

- Si la ce ora se intoarce?



Suna telefonul la miezul noptii !

Barbatul: "- Daca e pentru mine, nu sunt acasa."

Nevasta raspunde: "- E acasa."

Barbatul: "- Ce ti-am spus, femeie ???"

Nevasta: "- A fost pentru mine !!!



In muzeu:

- Ce mizerii de tablouri pe aici…

Paznicul:

- Doamna, asta nu e tablou, asta e o oglinda…



Un nebun in pielea goala se uita in oglinda si odata zice:

-Trebuie sa-mi schimb curu! Asta s-a crapat!



Nu înţeleg de ce trebuie să mergem la şcoală dacă…

MATEMATICĂ = există calculator

LIMBA ROMÂNĂ = o ştim deja

MUZICĂ= este pe youtube

FRANCEZĂ ŞI ENGLEZĂ = google translate

... SPORT = ne plimbăm mereu

GEOGRAFIE = îţi cumperi GPS

ISTORIE = sunt morţi toţi, deci e o pierdere de timp…



Un român se duce să viziteze Vaticanul. După un timp i se face foame şi începe să caute un restaurant.

În timp ce căuta îl acostează un proxenet:

- Hei! Una ragazza, blonda, bella!

Românul cum nu ştia italiana încearcă să îi explice că el caută un restaurant să mănânce:

- Papa, papa…

... După un timp apare proxenetul din nou:

- Hei! Una ragazza bruna, bella!

Românul în continuare preocupat de problema lui:

- Papa, papa…

După un alt răstimp apare proxenetul din nou:

- Hei! Papa dice che no, ma io ho trovato due cardinali…



Un barbat isi suna sotia acasa si spune:

- Draga, am fost invitat sa merg la pescuit in Canada cu seful meu si cativa prieteni de-ai lui. Vom fi plecati pentru o saptamana asa ca ai putea sa-mi impachetezi suficiente haine, undita si trusa mea de pescuit? Oh, te rog, pune in bagaj si noua mea pijama de matase albastra.

Sotiei i s-a parut putin dubios ce a auzit, dar, ca o sotie buna ce era, a facu...t exact ce a rugat-o sotul ei.

Weekendul urmator sotul s-a intors putin obosit dar, de altfel aratand bine. Sotia l-a intampinat acasa si l-a intrebat daca a prins multi pesti. El a spus:

- Da!. O multime de somoni si cativa pesti spada. Dar de ce nu

mi-ai impachetat noua mea pijama de matase bleu, asa cum te-am rugat?

Sotia replica:

- Dar am facut-o. Este in trusa ta de pescuit.





Ion… la inchisoare, condamnat la moarte, miezul iernii, ultimele trei dorinte…

Prima: Vreau sa mananc zmeura !

Pai Ioane, nu vezi, e iarna, de unde zmeura?

Nu-i nimic, eu nu ma grabesc…



Doi iubitei:

-OK, bleguțule,e clar că n-o să ai curajul să-mi ceri mâna...uite,ți-o ofer eu!

-Mâna? Păi mână am și eu,pe mine mă interesează...restul



El cu ea:

El : -Daca te ating ce faci?

Ea : -Il strig pe bunicu...

El : -Daca te sarut ce faci?

Ea :- Il strig pe bunicu...

... El: -Daca te dezbrac ce faci?

Ea :- Il strig pe bunicu...

El: -Dar de ce tocmai pe bunica-tu draga?

Ea:-Pentru ca-i surd:)))))))))))





Pe o banca, in parc, un copil manca intr-o disperare dintr-o cutie de bomboane….

… O batrana il vede si ii spune:

-Nu trebuie sa mananci atatea bomboane, te poti imblonavi!

-Dar dumneavoastra stiti cat a trait bunicul meu? 105 ani!

-Si manca atat de multe bomboane?

-Nu, DAR ISI VEDEA DE TREABA LUI!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini