luni, 16 aprilie 2012

poezie de la iepuras

La Pasti

de George Toparceanu

Astazi in sufragerie

Dormitau pe-o farfurie,

Necajite si manjite,

Zece oua inrosite.



Un ou alb, abia ouat,

Cu mirare le-a-ntrebat:

- Ce va este, fratioare,

- Ce va doare?

Nu va ninge, nu va ploua,

Stati gatite-n haina noua,

Parca, Dumnezeu ma ierte,

N-ati fi oua...

- Suntem fierte!

Zise-un ou rotund si fraise

Langa pasca cu orez.

Si schimbindu-si brusc alura,

Toate-au inceput cu gura:

- Pan'la urma tot nu scap!

- Ne gateste de parada.

- Ne ciocneste cap in cap

Si ne zvarle coaja-n strada...

- Ce rusine!

- Ce dezastru!

- Preferam sa fiu omleta!

- Eu, de m-ar fi dat la closca,

As fi scos un pui albastru...

- Si eu unul violet...

- Eu, mai bine-ar fi sa tac:

Asa galben sunt, ca-mi vine

Sa-mi inchipui ca pe mine

M-a ouat un cozonac!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini