joi, 12 aprilie 2012

de paste

Astãzi în sufragerie


Dormitau pe-o farfurie,

Necãjite si mânjite,

Zece ouã înrosite .

Un ou alb , abia ouat,

Cu mirare le-a-ntrebat:

- Ce vã este , frãtioare,

- Ce vã doare ?

Nu vã ninge, nu vã plouã,

Stati gãtite-n hainã nouã,

Parcã, Dumnezeu mã ierte,

N-ati fi ouã...

- Suntem fierte !

Zise-un ou rotund si fraise

Lânga pasca cu orez.

Si schimbindu-si brusc alura,

Toate-au început cu gura:

- Pân'la urmã tot nu scap!

- Ne gãteste de paradã .

- Ne ciocneste cap în cap

Si ne zvârle coaja-n stradã...

- Ce rusine!

- Ce dezastru!

- Preferam sã fiu omletã !

- Eu, de m-ar fi dat la closcã ,

As fi scos un pui albastru...

- Si eu unul violet...

- Eu, mai bine-ar fi sã tac:

Asa galben sunt, cã-mi vine

Sã-mi închipui cã pe mine

M-a ouat un cozonac !...

-
Sarbatori fericite!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini