sâmbătă, 10 martie 2012

extras din editorialul dnei M.Stoian publicat in Vacante la tara

A venit primăvara!


Îmi place primăvara! Este atât de reconfortantă, este atât de armonioasă. Primăvara are un ceva al ei, un ceva special, aparte, care te îndeamnă spre visare.

Îmi place primăvara nu doar pentru că soarele începe să topească nămeţii de zăpadă sau că vremea dă semne de încălzire dar şi pentru că este anotimpul celor mai suave flori: ghiocei, toporaşi, zambile.

Îmi place primăvara că este atât de bine marcată de simbolul mărţişorului. Această tradiţie românească este foarte bine păstrată şi la oraş dar şi în lumea satului unde fetele şi femeile îşi prind în piept acest simbol.

Îmi place primăvara când văd proprietarii de pensiuni că se pregătesc pentru un nou sezon turistic:fac curăţenie în casă, curăţă copacii şi grădinile, văruiesc pomii aşteptând astfel ca turiştii să le calce pragul pensiunii lor.

De multe ori mă gândesc câtă dreptate are mama mea când spune că îi plac dimineţile, îi plac primăverile, îi plac începuturile pentru că dau o speranţă continuităţii, pentru că dau încredere în viitor.

Vă dorim ...... o primăvară frumoasă şi să aveţi un an plin cu concedii şi vacanţe cu farmec petrecute în pensiunile ANTREC

"A trecut iarna geroasă/ Câmpul iată-l înverzit/ Rândunica cea voiasă/ La noi iarăşi a venit" - Vasile Alecsandri-Primăvara

"După-atâta frig şi ceaţă/ Iar s-arată soarele/ De-acum nu ne mai îngheaţă/ Nasul si picioarele" - George Topârceanu-Primăvara

Cu ocazia zilei de 8 Martie, urăm tuturor domnişoarelor şi doamnelor bucurie, fericire şi numeroase realizări şi împliniri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini