miercuri, 22 februarie 2012

marketing

Se intalnesc Itic si Strul.Itic, suparat; Strul, vesel, n-avea nicio treaba.


S: - Frate, am scapat de toate problemele! Mi-am luat un elefant, frate!

I: - Hai baaa, lasa vrajeala, ca nu-mi arde...

S: - Nicio vrajeala, ma. Am scapat de toate problemele. Stii parcul meu de masini? Vine elefantul in fiecare zi, le spala, da cu coada, le lustruieste. Nevasta-mea... stii ca e obsedata cu gradina de flori. N-am treaba, le stropeste asta de cinci ori pe zi... jet mic, jet mare. Copiii... eram disperat cu ei. Am si uitat ca-i mai am. Ii ia elefantul cu trompa ii pune in spate, ii plimba prin cartier, joaca fotbal cu ei. Nu mai am niciun stres.

I: - Da' cat ai dat, ma, pe el?

S: - 100.000 de euro, da' face toti banii...

I: - Auzi, ma... Nu mi-l vinzi mie? Hai ma ca-ti dau 150.000, da-mi-l mie, doar stii ce probleme am acasa!

S: - Ce sa fac?!! Ba, nene, asta e parte din familie acum, nu e de vanzare. E sufletul nostru, cum sa ne despartim de el?

I: - Bai, Strul, iti dau 300.000! Ajuta-ma sa-mi rezolv problemele, suntem ca fratii, am inceput impreuna sa facem afaceri...!

S: - Bine, ma, hai. Da' sa stii ca ti l-am dat de la inima, era ca si copilul nostru.

Dupa 6 luni se intalnesc iar. Strul vesel, Itic, terminat, cu parul alb, cearcane mari...

I:- Elefantul... nu face nimic, frate. Parcul meu de masini, il stii... S-a suit cu fundu' pe masini, mi le-a strivit. Nevasta-mea... Obsedata si ea cu florile… care flori? Nu mai sunt. Pe copiii nu-i haleste, dar ii bate cu trompa. Sunt terminat!

S: - Bai, Itic, tu ai o problema!

I: - Da, ba, stiu, cu elefantul de la tine.

S: - Nu, ba! Tu, cu atitudinea asta, n-o sa vinzi niciodata elefantul ala!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini