marți, 31 ianuarie 2012

bancuri

Nimfomană : femeie care iubeşte sexul la fel de mult ca bărbaţii!






Sunt o fată decentă, prin urmare sunt destul de scumpă!





- Aş mai vrea să plec la Paris!

- Ai mai fost ?

- Nu, dar am mai vrut!





Un tip întreabă o domnişoară:

- Domnişoară, sunteţi amatoare de plăceri sexuale ?

- Amatoare-i mă-ta, eu sunt profesionistă!





- Te-ai culcat cu logodnica ta înainte de căsătorie ?

- Nu, ce fel de om crezi că sunt ? Dar tu ?

- Eu da, dar nu ştiam că e logodnica ta...





- Măi femeie, administratorul blocului spune că s-a culcat cu toate femeile din bloc, cu excepţia uneia...

- O fi aia grasă şi bătrână de la parter.





Cum e să fii însurat, Mitică ?

- Păi, cum să fie ? N-am voie să beau, n-am voie să fumez, n-am voie să merg cu amicii la o bere, n-am voie să mă uit după vreo femeie pe stradă…

- Înseamnă că regreţi pasul pe care l-ai făcut...

- Nici asta n-am voie!



În comparaţie cu planurile de combatere a corupţiei, fanteziile erotice ale unui adolescent sunt mai realiste!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini