joi, 19 ianuarie 2012

bancuri

Autobuzul este acea masina care merge de doua ori mai repede cand


alergi dupa ea decat atunci cand te afli in interiorul ei.

----------------------------------------------------------



Incearca si tu, trimite mai departe, nu rupe lantul!!!

Dă-te de 15 ori cu capul de monitor,

Dă-ti cu tastatura in gură de 20 de ori,

Aruncă-te pe geam si daca

apuci, inchide ochii.

Si ai să vezi persoana iubită.

Trimite acest mesaj la 7 prieteni din lista, poate ai norocul sa

nimeresti printre ei si un psiholog.

______________________________________________



V-ati intrebat vreodata de ce vestele anti-glont nu au si gluga? Ar fi

rezolvat niste probleme...

______________________________________________





Un soldat merge la comandantul său şi-i spune:

- Permiteţi să raportez! Printre noi sunt poponari!

- Pe ce te bazezi când afirmi asta, soldat?

- Păi, pe faptul că mi-a dispărut rujul!...

______________________________________________



- Am auzit ca ai intrat intr-o formatie de manele!?

- Da, nu mi-au tinut franele...

_____________________________________________



Soferul autobuzului opreste intre statii, intoarce capul catre

pasageri si striga:

- Daca nici unul dintre dv. nu vrea sa cedeze locul doamnei batrine

care sta in picioare, sa stiti ca-i cedez locul

meu!

______________________________________________



Cică o partidă de sex echivalează cu 8 km de alergare!

Cine dracu aleargă 8 km în 30 de secunde?!?

_____________________________________________



La o cina de afaceri a unui grup:

-Ma scuzati, sunteti cumva patronul firmei la care lucreaza sotul meu?

-Nu!

-Atunci va rog sa va scoateti mana din chilotii mei!

____________________________________________





Doi indivizi dormeau pe o banca in parc. Se apropie politistul comunitar:

-Ce faceti aici?

-Pai eu nu am casa, nu am servici, asa ca dorm aici!

-Si tu?

-La el in gazda!

__________________________________________

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini