miercuri, 11 ianuarie 2012

alte bancuri

Limba olandeza este incercarea unui marinar german beat de a vorbi in engleza!


Autobuzul este acea masina care merge de doua ori mai repede cand alergi dupa ea decat atunci cand te afli in interiorul ei.



Un biletel pe masa din bucatarie:

"Dragii mei Optimisti, Pesimisti si Realisti,

In timp ce voi va certati, incercand sa demonstrati daca sticla este pe jumatate plina sau goala, eu am baut-o.

Oportunistul!"



Incearca si tu, trimite mai departe, nu rupe lantul!!!

Dă-te de 15 ori cu capul de monitor,

Dă-ti cu tastatura in gură de 20 de ori,

Aruncă-te pe geam si daca apuci, inchide ochii.

Si ai să vezi persoana iubită.

Trimite acest mesaj la 7 prieteni din lista, poate ai norocul sa nimeresti printre ei si un psiholog.



V-ati intrebat vreodata de ce vestele anti-glont nu au si gluga? Ar fi rezolvat niste probleme...



Q: Cum se cheama un cioban caruia lupul i-a mancat o oaie?

A: Oaierless



Un soldat merge la comandantul său şi-i spune:

- Permiteţi să raportez! Printre noi sunt poponari!

- Pe ce te bazezi când afirmi asta, soldat?

- Păi, pe faptul că mi-a dispărut rujul!...



Un inspector soseste la un spital de nebuni. Se duce cu directorul la primul etaj unde intra intr-o camera

si gasesc un nebun care dadea dintr-o mana. Inspectoru zice:

-Ce are acest pacient? iar directorul:

-Boala lui Calache.

La al doilea etaj gasesc unul care dadea dintr-un picior si suferea de aceeasi boala.

La al treilea etaj vad unul care dadea din cap si-l invartea aiurea. Acela tot bola lui Calache avea.

La al patulea etaj vad unul care dadea din maini si din picioare si din cap, la care inspectorul:

-Acesta tot boala lui Calache are?

Directorul: -Nu, acesta este Calache.



- Am auzit ca ai intrat intr-o formatie de manele!?

- Da, nu mi-au tinut franele...



Sfat:

Dacă soţia ta vrea să înveţe să conducă, nu-i sta în cale.



Dictonul UDMR in alegeri: Nu e important sa castigi, important e sa participi la viitoarea guvernare!



Soferul autobuzului opreste intre statii, intoarce capul catre pasageri si striga:

- Daca nici unul dintre dv. nu vrea sa cedeze locul doamnei batrine care sta in picioare, sa stiti ca-i cedez locul meu!



Cică o partidă de sex echivalează cu 8 km de alergare!

Cine draq aleargă 8 km în 30 de secunde?!?



La o cina de afaceri a unui grup:

-Ma scuzati, sunteti cumva patronul firmei la care lucreaza sotul meu?

-Nu!

-Atunci va rog sa va scoateti mana din chilotii mei!



La sectia de politie vine un tip urland:

-Domnule politist, arestati-ma!

-Ce ai facut?

-Am tras un incarcator inspre nevasta mea!

-Nenorocitule, ai omorat-o?

-Nu, am ratat de fiecare data, de aia va rog sa ma bagati in celula!



In timpul dispersarii unui miting de gay in Bucuresti, trupele speciale au pierdut 17 bastoane de cauciuc!



Doi indivizi dormeau pe o banca in parc. Se apropie politistul comunitar:

-Ce faceti aici?

-Pai eu nu am casa, nu am servici, asa ca dorm aici!

-Si tu?

-La el in gazda!



Un barbat punea niste flori la mormantul mult-iubitei sale mame decedate, cand remarca un alt barbat in genunchi la un mormant.

Barbatul parea ca se roaga cu o intensitate profunda, repetand: De ce a trebuit sa mori? De ce? De ce?Viata nu e dreapta!

Primul barbat se apropie de el si ii spuse: Domnule, nu vreau sa ma amestec in suferinta dumneavoastra privata, dar nu am vazut

niciodata atata durere. Pe cine jeliti? Un copil? Un parinte?

Indureratul isi aduna gandurile pentru o clipa, apoi raspunse: Primul sot al nevestei mele...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini