miercuri, 14 decembrie 2011

umor

Doi prieteni se intalnesc:


- Ce mai faci?

- Destul de bine, doar un pic suparat. M-am certat ieri cu nevasta-mea.

- De ce?

- Nu ne intelegem unde sa petrecem concediul.

Eu vreau in Tailanda iar ea vrea sa vina cu mine.

=======

Sotul, tot rosu si transpirat, calcand rufe, o intreaba pe nevasta-sa:

- Draga, esti sigura ca asta e cura cu fier pe care mi-a prescris-o medicul?

===========



Se intalnesc doua prietene:

- Ce mai faci, draga?

- Sunt suparata! Sotul meu m-a ofensat grav!

- Cum asa?

- L-am rugat sa-mi dea 200 USD ca sa ma duc la un cabinet de infrumusetare, iar el s-a uitat la mine si mi-a dat 500!

===========



Si care va sa zica, ies eu ca un om normal din bar si, deodata, un nemernic ma calca pe cravata!

===========



Daca esti fericit mai mult de o zi , inseamna ca ceilalti iti ascund ceva



Sindromul KODAK

O pereche suedeza, amandoi blonzi si cu ochi albastri, cu parintii

blonzi si cu ochi albastri, cu cei opt bunici blonzi si cu ochi

albastri, au un copil cu pielea neagra, parul carliontat, si ochii

negri ca gandacii.

Tatal neincrezator, face proba de paternitate, si

medicul ii confirma ca copilul este al lui.

La protestele tatalui, care nu voia nici in ruptul capului sa inteleaga, medicul explica:

- Avem in fata un caz evident de sindrom Kodak!

Adica: Vagin larg, penis subtire, intra lumina si se voaleaza filmul…!!!!




Dintre toate rudele nevesti-mii, cel mai mult imi place de mine...





O bataie in usa :

-Cine e acolo?

-Jean-Claude Van Damme.

-Daca ies..., o luati in mecla toti patru!







Sotia catre sot:

- Am doua vesti pentru tine, una proasta si una buna.

- Spune-le.

- Te parasesc!

- Si vestea proasta?




In casnicie barbatii sunt mai fericiti decat femeile: si se casatoresc mai tarziu si mor mai repede!



Matrimoniale:

Femeie frumoasa fără obiceiurile proaste: nu fumez, nu consum alcool, nu lucrez...



Un orb intra cu câinele într-un bar. Deodata, il ridica pe câine si îl învârte deasupra capului. Barmanul socat:

- Ce faci domnule, nu ti-e mila de bietul animal?

- Vreau si eu sa arunc o privire prin bar!



"Barbatul se naste intre picioarele femeii si tot restul vietii lui lupta sa ajunga din nou acolo pentru ca nicaieri nu-i mai frumos ca acasa!"


Bancul serii! Anunt la "Matrimoniale" pe timp de criza: - Caut FEMEIE rezistenta la... frig, foame si bataie. Rog seriozitate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini