joi, 15 decembrie 2011

recomandari

http://www.lefigaro.fr/culture/2011/12/14/03004-20111214ARTFIG00492-le-pere-



de-calimero-a-casse-sa-coquille.php
 
am constatat ca Floraria Ava Garden s-a mutat intr-o vila la nr. 27 tot in zona Foisorului in statia RATB situata pe partea cealalta adica pe sensul de mers spre Mosilor
 
Am primit pe mail de la Teo's Kitchen i_am_cooking@yahoo.com despre Cappucino instant - am citat din Postarea datata 14 Dec 2011 02:23 AM PST - deoarece consider ca mi se potriveste, de aceea am facut o scurta preluare :"Iubesc Craciunul in mod deosebit. Nu stiu daca din cauza faptului ca e o sarbatoare a bucuriei, din cauza bradului sau a iernii in general, dar imi e cea mai draga sarbatoare. Se intreba cineva zilele trecute de ce anul asta multa lume a facut bradul asa repede, ca oare nu se pierde magia momentului?Ei bine, eu sunt dintre cei care au facut bradul imediat dupa 1 decembrie si asta pentru ca de mica, mama facea bradul pe 23 sau 24, cand isi termina curatenia si mancarea pentru Craciun. Si in fiecare an sufeream ca nu ne bucuram mai mult de brad. Asa ca .... vreau sa ......“tina” cat mai mult de Craciun, mai ales ca toata lumea spune ca de Craciun suntem toti mai buni, de ce sa nu tina mai mult sarbatoarea asta? ..... “ce faci bradutule, ai fost cuminte?”Si atmosfera e alta si in casa atunci cand e bradul facut si luminitele aprinse. In atmosfera asta de poveste si ascultand colinzi am facut si cadourile pentru cei dragi. Asa ca, din seria cadourilor facute in casa, va prezint azi cappuccino instant, pe care il puteti darui in cani cu teme de iarna, impreuna cu o lingurita draguta. Ingredientele le gasiti mai jos iar pungutele de celofan in care l-am pus la final le-am cumparat de la un magazin de birotica si papetarie, au fost vre 0.5 lei bucata. Cani dragute pentru Craciun gasiti la Metro, sunt undeva la 4-5 lei bucata deci cadoul nu e unul costisitor, dar de efect ...."

De asemenea, am vazut la chioscuri revista cu cercei Bravo Girl ....si cred ca a aparut si Pisica ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini