joi, 29 decembrie 2011

Printese de portelan Disney de la DeAgostini

am vazut de ieri pe la chioscuri, revista + papusica din portelan in cutie de carton transparenta, costa 19,90 lei; mai multe modele in zona Bucur Obor si la Armeneasca
ma mir ca n-am citit nicaieri ... le-am vazut direct ...
mi-am luat Pocahontas, am vazut si altele nu atat de reusite cu costume bleo/roz/alb, iar la Armeneasca este Esmeralda; mi-ar fi placut Mulan ori vrajitoarea sau Cruella, cel putin in revista pareau cele mai reusite
am inteles ca-s disponibile doar o parte si ca in revista sunt prezentate doar partial, putand exista diferente la costumatii ... respectand insa povestea ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini