miercuri, 5 octombrie 2011

Tema : bagaj calatorii

Iubesc natura si animalutele, ador parcurile tip safari si gradinile zoologice, astfel incat majoritatea excursiilor mele presupun destinatii care inglobeaza aceste placeri. Desigur, prefer haine sport, comode, moderne, deci  bagajul contine de regula : pantaloni scurti si lungi, tricouri si topuri, sandale si pantofi sport, eventual tinuta pentru plaja, daca este cazul, obligatoriu aparatele foto si accesoriile lor, pelerina de ploaie (urasc umbrela), o jacheta, un hanorac, sepcute, inca un bagaj pentru suveniruri. In concluzie, bagajul trebuie sa fie incapator, usor de carat, nici prea mare, nici prea mic, tip geanta sport cu rotile sau rucsac cu rotile, eventual si cu compartimente, mi-e mai usor sa-l trag dupa mine sau sa-l car in spinare decat in mana. Daca mai am nevoie si gasesc la oferta, de regula cu reviste, mai cumpar si acolo un "bagaj". Depinde si cat dureaza calatoria, cum se desfasoara, adica prin ce mijloc de calatorie, daca sunt escale, daca intentionez sa efectuez alte excursii acolo. Prefer sa-mi fac bagajul in preajma datei de plecare, dar nu chiar in ultimul moment. Sunt destul de precauta, preferand sa am mai bine mai multe cu mine, decat sa am nevoie si sa regret ca nu am luat acel ceva, dar nici nu fac excese, deoarece sunt adepta dictonului potrivit caruia "daca nu am eu grija de mine cine sa aiba ?!".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini