miercuri, 19 octombrie 2011

de la Animed Arad

Ne cerem scuze pentru tacere. Am fost foarte ocupati in ultima vreme cu adapostul Colt Alb din Timisoara. Au aproximativ 150 de caini care trebuie sterilizati, tratati de boli de piele, tumori, hernii, taiat unghii, curatenie, deparazitari interne si externe, crotalieri, microcipari, adoptii. Vom posta un clip si pe aceasta tema.

Nu ne-am neglijat datoria fata de Arad insa. Va invitam sa vizionati acest clip http://www.youtube.com/user/ClaudiuIosim?feature=mhee

Pe langa acesti catei salvati din gara am mai luat si din alte zone cum ar fi parcul industrial UTA.

Cand v-am trimis ultimele noutati va relatam cu bucurie ca am obtinut noi recorduri personale in ceea ce priveste numarul de animale luat in asistenta medicala si numarul animalelor adoptate.

Intre timp am obtinut un nou record personal si in programul de sterilizari. In anul 2009 am sterilizat 900 de caini si de pisici, ceea ce reprezenta un maxim pana acum cateva zile cand am depasit acel record. Avem la aceasta ora un numar de 930 de sterilizari: 336 catele, 101 caini, 342 pisici si 151 motani.

Promitem noi detalii in zilele care urmeaza. Cu cat va scriem mai putin, cu atat mai ocupati suntem cu munca directa cu animalele. Este acum ora 02:52 dar mi-am promis ca nu ma culc pana nu va scriu cateva randuri, chiar daca peste 3 ore trebuie sa ma trezesc si sa plec la Timisoara. Mi-am propus sa va scriu aproape in fiecare zi in ultimele saptamani.


Va multumesc pentru intelegere si sprijin,

Claudiu


ing. dipl. Claudiu Iosim

Presedinte fondator al Animed Arad

student la medicina veterinara in anul V

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini