vineri, 28 octombrie 2011

am participat si la recensamant

Aseara a venit si doamna responsabila cu recensamantul in blocul nostru. Avea in jur de 40 si ceva de ani, roscata, cu ochelari, in blugi si cu o canadiana, evident avea "papaornita" cu insemnele recensamantului si formularele aferente colorate. Am rugat-o sa se descalte si am poftit-o in sufragerie, trecand rapid la "intervievare". Parea ca stie ce face, a mers repede si usor. Tot atat de adevarat este ca am fost prezenti toti membrii familiei si nu am avut "situatii speciale"care sa necesite completarea altor formulare/rubrici. Doamna povestea ca nu a avut probleme, lumea a cooperat si ca de regula mergea cu presedintele blocului; la inceput i s-a parut mai greu/ca are prea multe locuinte.Oricum a avut orar afisat, desi, recunosc, nu stim cum o cheama, n-avem nici datele dansei de contact ... Si alte colege de la serviciu povesteau ca deja primisera recenzorul, iar intre-unul din cazuri chiar il contactasera ca sa termine si sa scape ... Si Ascu a asistat la recensamant, ba chiar a placut-o pe doamna, iar dansa povestea ca are acasa 2 puiuti de pisic si ca si in vizitele dumneaei a intalnit multe animalute.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini