duminică, 12 iunie 2011

Merita:am vizitat expo jucarii si expo anii 70 - 80, dar si PetExpo

- cu 4 lei intararea la Muzeul National de Istorie am vizitat 2 expozitii temporare micute : cu jucarii si privind anii 70 - 80 pionieri, uniforme, fotografii, aparatura :foto, radio, masini de scris, extrase din acte ...

- am fost si la Petexpo, 7 lei intrarea + 3 lei parcarea inclusiv tombola, inclusiv azi pana la oara 18 parca - nu puteam rata manifestarea, merg inca de la prima editie ... am gasit pentru pisicuta mea, ca de obicei, jucarii si mancaruri deosebite la preturi foarte bune, am descoperit ca Dynavit desface in tara noastra produsele PetStage de la MyBebiano, la Alpha Pet jucariile Trixie, la Nobi Vet conserve cu carne de ren, etc, Animax cu 2 standuri si Sanabelle, Maravet cu Purina + tombole, Royal Canin cu cadou la cumparare tricou personalizat, Zoomania cu jucarii Kong si cosmetice Pet ..., Husse, diferite clinici/producatori medicamente: Daisy, Romvac,etc, cauta distribuitori o firma din Lituania, animalute, acvarii ..., Ama shop, Gilpa marca englezeasca de la curtea regala a Angliei, revista Pisica cu cadou la abonamente, publicatia Ghidul veterinar 16 lei, canisa Kris,Asociatia pentru protectia animalelor Robi pentru adoptii, etc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini