luni, 18 aprilie 2011

EXPO FELINA

am fost Sambata 16.04.2011, costa 6 lei intrarea, accesul se facea pe la poarta C a Romexpo ... prin alta parte doar iesirea sau doar daca plateai si intrarea la Construct expo + targ mestesugari paste ...
am vazut exemplare splendide de feline, din pacate nu prea reuseau pozele din cauza mediului ambiental si a flashurilor foto profesionale ...
am completat talon tombola Royal Canin
am primit o punguta cu mostre boabe + o conserva + pliante + 1 pix + 1 autocolant de la Trainer inainte de a cumpara, fara deci a fi conditionat ..., oricum am luat 1 sac de 2 kg cu 40 lei de Sensintestinal si am primit alte 2 pungi gratuit de Beauty si Hairball (sau puteam cumpara 2 pungi mici), am luat si o alta conserva cu 4 lei, aveau si gama OK ...
mi-am achizitionat cercei cu 10 lei + pandant cu 6 lei cu pisicute
am luat pachetul carte Povesti din gradina cu pisici de Candice Dragota + pandant la oferta, vindeau si individual
am vazut si alte pandante la 20 lei la un stand strain
mai aveau stand si revista Pisica, Biomill + diete din Danemarca parca, Leonardo+ Breakies, Hill's, Pentru animale.ro - am remarcat jucariile Kong in jur de 18 lei,
de la Animax am luat pliculete noi Studzy cu 2,5 lei si gustari - recompensa Miamor la 15 lei
am remarcat o noutate - Husse - hrana naturala Suedeza - prin comanda la domiciliu - am primit o mostra, am cumparat cu 11 lei pachet de 4 pliculete cu bucatele de carne in sos si o conserva mare cu capac in jur de 5 lei, am luat si o punguta cu gustari la 9 lei ... mofturoasa mea rasfatata a fost tare incantata, desi reticenta la inceput; mai aveau o sticluta cu ulei cicatrizant din ceai verde parca la vreo 65 lei, o cutiuta cu crema pentru pernute la vreo 20 lei, asternut ...
a participat si ASOCIATIA PENTRU PROTECTIA ANIMALELOR ROBI  cu pisicute pentru adoptie, urmau sa vorbeasca si la Realitatea TV, aveau si diferite obiecte de vanzare, urmand modelul occidental de colectare a fondurilor in beneficiul animalutelor - baticuri cu pisicute la 15 lei, pisici confectionate manual si pictate de la 50 - 100 lei, cutiuta inel pictata 15 lei, rame foto decorate, cercei hand-made cu pisicute/labute 10 - 15 lei, brose/brelocuri cu pisicute ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini