miercuri, 9 martie 2011

ce am mai primit pe mail

Scrisoare


Trebuie sa aleg 12 femei care au avut influenta asupra vietii mele si despre care cred ca vor lua parte la acest lant. Cred ca daca aceste femei ar fi impreuna intr-o camera, nimic in lume nu ar mai fi imposibil. Sper ca imbratisarile mele, dragostea mea si modul in care comunic iti intaresc convingerea ca esti deosebita. Te rog sa-mi trimiti inapoi aceste randuri!

Inainte de a citi textul in ghilimele te rog sa-ti exprimi o dorinta - ceva ce-ti doresti tare de tot. Doar asta trebuie sa faci, si sa trimiti rindurile prezente la 12 femei. Te rog sa-mi scrii ce s-a intimplat in a patra zi.

Nici mie nu-mi plac scrisorile forwardate, dar te rog sa nu intrerupi lantul. Ti-ai pus dorinta? Daca nu doresti nimic, nu se-ntimpla nimic.

"Sa fie azi pace inlauntru tau. Ai incredere ca esti acolo unde este locul tau, unde e nevoie de tine. Nu uita de posibilitatile infinite care se nasc din credinta in tine si in ceilalti. Foloseste darurile pe care le primesti, care iti sunt date, si da in continuare altora dragostea pe care o primesti. Fii multumita de felul in care esti tu, asa cum esti. Lasa aceasta intelepciune sa patrunda adinc, pana in maduva oaselor si daruieste sufletului tau cantec, muzica, dans, rugaciune si libertatea de a iubi. Asta exista pentru noi toti."

Te rog sa copiezi aceste randuri si trimite-le intr-o alta scrisoare la 12 femei in timp de 5 minute. Si te rog si mie.. Vei vedea de ce. ..

Nu intrerupe lantul chiar si daca il trimiti doar unei persoane. Multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini