luni, 21 februarie 2011

despre jocuri/concursuri si neseriozitate

- odata revista Femeia de azi a avut o campanie cu tichete contravaloare revista/bani in pliculete ...oare cine si unde a reusit sa le valorifice?! nici un chiosc nu primea hartia colorata in locul banilor pentru a da o revista, am si scris revistei in cauza, dar fara raspuns ...
- si ultimul numar al revistei Bolero a oferit un tichet pentru achizitionarea la pret special a revistei Joy cu crema de maini ..., dar nu mai cred in asemenea promotii
- am mai castigat la revista Pisica, dar ultima data - premiul nu mi-a mai parvenit, era vorba despre produse Sanicat la rubrica Cel mai fidel cititor, le-am scris, am primit un raspuns de genul ca vor fi expediate prin posta, iar apoi n-am mai primit nici un raspuns, desi am revenit cu mail referitor la problema ...
- apoi ziarul Pro Sport a avut o campanie cu bancnote Prosport ... adunat cupoanele, inscris seria in contul propriu din magazinul virtual, comandat produse contravaloare cupoane si predat cupoanele in schimbul produsului comandat ... am ales revista Pro Motor, am primit confirmare, am asteptat, au trecut cateva luni ... nimic ... asa ca am revenit cu mail-uri ramase fara raspuns

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini