luni, 28 februarie 2011

bancuri

Trei amici, evident romani, erau intr-o barca si dadeau la peste cand deodata un inger vindecator apare langa ei.




Astia, inmarmuriti, dupa ce le revine glasul incep sa ii ceara:

- Eu am o durere mare de spate de cativa ani, nu pot sa scap de ea...Ingerul ii atinge spatele si e vindecat!

- Eu trebuie sa port ochelari toata viata, ca nu vad bine, si as vrea sa vad si eu clar lucrurile care ma inconjoara...

Ingerul ii ia ochelarii, ii arunca in apa si ochii i se vindeca, vede perfect.. Se uita ingerul si la al treilea...

- Pe mine sa nu ma atingi!!! Io primesc pensie de boala...





Un canibal se mută la oraş iar după ceva timp vine maică-sa în vizită. Şi, în timp ce mîncau, asta zice:

- Ştii, nu prea îmi plac vecinii tăi...

- Atunci mănîncă doar legumele.





Afis intr-un bar:

"Daca beti ca sa uitati, va rugam platiti inainte!"





Doi condamnati la moarte.

- Vreo ultima dorinta?

- As vrea sa ascult un disc cu Guta.

- De acord! Si tu?

- Pe mine va rog sa ma omorati inainte!



- Ce este mai rau: ignoranta sau dezinteresul?

- Nu stiu si nici nu ma intereseaza!



Unuia i-a murit soacra si i-a scris urmatorul epitaf: "Doamne primeste-o cu aceeasi bucurie cu care ti-o trimit eu"





Epitaful unui lenes: "Aici continua sa se odihneasca..."





De ce nu sunt lovituri de stat in SUA? Pentru ca e singura tara din lume care nu are ambasada americana.





Un student la facultatea de drept, examen oral.

− Ce este frauda?

− Ceea ce incercati dumneavoastra sa faceti cu mine!

− Explica-te!

− Conform codului penal: "Comite frauda acel ce profita de ignoranta altuia pentru a-l prejudicia"





- Bula, cum iti imaginezi tu scoala ideala?

- Inchisa, doamna, inchisa!









Un enorias ii zice alarmat predicatorului:

- In timpul predicii de azi mi-au furat ceasul si portofelul!

- Aleluia! in sfarsit ii atragem pe pacatosi!





Un tip batran si foarte bogat era grav bolnav. Vin unele dintre rude sa-l viziteze si intalnesc medicul.

- Doctore, mai e vreo speranta?

- Niciuna! Pacientul se va vindeca!







Un lautar tigan intra in cabina lui, cu un aer de nemultumit si incepe sa-si stranga lucrurile.

Dupa el intra stapanul localului si zice nervos:

- Atunci... e adevarat?... pleci?

- Sigur! Plec in strainatate! Asta-i o tara de rasisti si xenofobi!

- D...dar, spectacolul? Ma lasi asa suspendat? Si de unde ai scos-o pe asta cu rasismul si xenofobia?

- Sunteti!

- Bine! Cineva ti-a zis ceva, nu? Pai il dau afara, iti jur!

- Nu, eu am facut un sondaj, si asta-i o tara de rasisti si xenofobi!

- Un sondaj? Si pot sa stiu ce intrebai?

- Eu intrebam: "Sunteti pentru exterminarea ungurilor, tiganilor si farmacistilor?"

- Farmacistii? De ce farmacistii?

- Exact asa raspundeau toti!





Patru tipi casatoriti merg la pescuit. Cam dupa vreun ceas se putea asculta urmatoarea conversatie:

- Nici nu va-nchipuiti ce a trebuit sa fac sa pot veni la pescuit! Am promis ca in urmatorul sfarsit de saptamana voi zugravi toata casa.

- Nici pe mine nu m-a lasat sa vin pana n-am promis ca voi schimba toata gresia in jurul piscinei.

- Voi va plangeti pentru niste fleacuri. Eu a trebuit sa promit ca voi renova bucataria inclusiv schimbarea electrocasnicelor...

Si asa au continuat sa pescuiasca pana cand si-au dat seama ca cel de al patrulea nu zisese nimic.

- Hei, tu, doar nu vrei sa ne faci sa credem ca n-a trebuit sa promiti nimic!

- Eu am pus desteptatorul sa sune la 4:30 AM si cand a sunat, m-am apropiat de sotia mea si i-am susurat la ureche: "pescuit sau sex?"

Si ea mi-a raspuns: "Sa te imbraci bine!"





Intr-un bar: Doi unguri si un roman, primul ungur catre al doilea:

-Stii care-i diferenta dintre un roman si o nuca de cocos?

-Nu.

-Nuca iti ofera tot timpul ceva de baut pe cand romanul niciodata. La care romanul de alaturi:

-Nu te supara, vrei ceva de baut? Ungurul:

-Mi-ar placea…

-Atunci du-te si cumpara-ti o nuca de cocos.





AUTORI DE FRAZE CELEBRE

1. Sunt inconjurat de animale. (Noe)

2. Viata este in continua miscare. (Parkinson)

3. Nu e nimic asa de important ca sa nu pot uita. (Alzheimer)

4. Viata mea e plina de aspiratii. (un astmatic)

5. Eu am inceput rozandu-mi unghiile. (Venus din Milo)

6. Niciodata n-am studiat drept. (Cocosatul de Notre Dame)

7. Cred in reincarnare. (unghia)

8. Imi place umanitatea. (un canibal)

9. Esti singura femeie din viata mea. (Adam)

10. Mai bine sa dai decat sa primesti. (un boxer)





Un baietel si tatal sau stateau in fata custii unui leu, cand la un moment dat baiatul se apropie prea mult de cusca si leul este gata sa il prinda.

Un barbat aflat in apropiere, vazand ce se intampla, a sarit si l-a salvat pe baiat. Un jurnalist care tocmai se afla prin apropiere, hotarat sa scrie un articol despre aceasta intamplare, incepe sa ii puna tanarului salvator tot felul de intrebari.

La un moment dat, cand il intreaba din ce partid face parte, tanarul raspunde: “Din Partidul Neonazist”

A doua zi, pe prima pagina a ziarului, cu litere foarte mari scria: “Un nazist ii fura hrana unui emigrant african!”





Doi amici, vara torida, in barca la pescuit, beau bere cu lansetele in apa, fumeaza niste trabucuri ... cand deodata unul din ei se opreste si zice din senin:

- Auzi ma, cred ca divortez de nevasta-mea, nu mi-a mai vorbit de o saptamana!

- Baa, io zic sa te mai gandesti, femeie buna ca asta e mai greu de gasit...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini