luni, 21 februarie 2011

APEL ADOPTIE CATELUSI DRAGALASI, primit pe mail

Subject: Donez catelusi adorabili




Buna!



Catelusa mea, Whitey a fatat pe 18 ianuarie, 8 puisori: 5 baieti si 3

fete. Pe care i-am deparazitat pe 16 februarie, si de azi am inceput

sa le dau si calciu.



Avand in vedere ca au 1 luna si 2 zile, le caut stapani. Nu sunt de

rasa, dar sunt "rai" (buni de paza), destepti si cuminti in acelasi

timp.



Nu le-am pus nume, ca sa ii stigati voi cum vreti. Insa am denumit

pozele, dupa trasatura lor dominanta.



Va rog, dati e-mailul mai departe la toti cunoscutii.



Multumesc mult!



Anda Ioana Lupou

0724030978

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini