miercuri, 22 septembrie 2010

ce am mai primit pe mail

CITESTE PINA LA SFIRSIT.. .. ..



Am invatat... ca nimeni nu este perfect...

Pina cind nu te indragostesti...

Am invatat ...ca viata e dura...

Dar eu si mai si!!!

Am invatat ...

ca sansele nu trebuie niciodata sa le pierzi..

Acelea pe care le pierzi tu le prinde din zbor o alta

persoana..

Am invatat ca atunci cind porti pica si

amaraciune fericirea se duce in alta parte.



Am invatat...

Ca ar trebui mereu folosite vorbe bune...



Pentru ca miine poate va trebui sa le retragi..

Am invatat ca un suris e un mod economic

pentru a-ti imbunatati aspectul.

Am invatat ca nu pot sa aleg cum ma simt...

Dar pot mereu sa fac cite ceva.

Am invatat....



ca atunci cind fiul tau

nou nascut iti tine degetul in micul lui

pumn..... s-a lipit de tine pentru toata viata.



Am invatat...ca toti

vor sa traiasca in virful

muntelui....Dar toata fericirea si

cresterea au loc in timpul urcusului.



Am invatat ....ca trebuie sa te bucuri

de calatorie si sa nu te gindesti doar la scopul ei..



Am invatat ....

ca e mai bine sa dai sfaturi doar in doua situatii....

Cins sint cerute si cind de ele depinde viata cuiva..



Am invatat ca cu cit irosesc mai putin timpul...

mai multe lucruri reusesc sa fac.



Este saptamina prieteniei....

Demonstreaza prietenilor tai ca tii la ei.

Trimite aceast e-mail tuturor prietenilor tai, chiar daca

asta inseamna

sa-l trimiti inapoi celui care ti l-a trimis......

Daca se intoarce.........

Ai multi prieteni buni.





O saptamina a prieteniei minunata!



Dupa ce ai trimis mesajul, apasa F6 si observa ceea ce va

aprea pe ecran...

incredibil, dar adevarat.......

este impresionant, dar e real....

bafta!



Trimite la 15 persoane in urmatoarele 143 de minute, apasa

F6 si numele celui care te iubeste va aparea cu litere de

tipar, este foarte impresionant pentru ca e real...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini