miercuri, 5 mai 2010

apeluri primite prin mail

Transmite mai departe foto, poate stie cineva ceva de ea. Daca o vezi suna la 112.


Este disparuta din data de 10 martie 2010, o cheama Hristu Madalina si are 18 ani.

Va rog nu ignorati! Sunati urgent la politie! Salvati viata unei adolescente!



Mirela Vasiliu




Ø HAI SA AJUTAM UN SUFLET MICUT CARE NU ARE NICI O VINA CA E BOLNAV !!!

Dacă ştergi mesajul ăsta jur că nu ai inimă!

Ø Bună, numele meu este Carmen si am un copil nou nascut, numit Rareş. El inseamnă tot pentru mine şi recent doctorii au descoperit că are cancer la creier. Din păcate eu si soţul meu nu avem bani nici măcar să plătim facturile lunare, dar am facut o intelegere cu YAHOO şi AOL şi am căzut de acord că pentru fiecare persoană care primeşte acest mesaj să primim 5 cenţi în schimb.

Deci, te rog, trimite acest mesaj tuturor persoanelor din lista şi ajuta-ne.

Dă-l mai departe, te rog.

Camelia Rodica Gherasim

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini