vineri, 21 mai 2010

am fost la expo de la zone arena - Barbie + Lego

- putine modele lego, chiar pacat
- superbe, variate, deosebite papusile, si din portelan, unele imitand actori/cantareti/personaje din filme, altele avand parti corporale mobile, cu trusouri/grajd/cal/mobila - toaleta/dulap/camera/bucatarie/alte accesorii/animalute/copilasi
- preturi intre 39 si 169 lei parca
- intrare 20 lei sambata si duminica, 10 lei redus/pentru grupuri,etc si parca 15 lei in restul zilelor
- circula tramvaiul 5 spre Reinvierea/Obor/Mosilor, autobuze din lateral de pe la jumatatea traseului parca 282/182, este amenajat 1 cort cu pontonae si pietris urias, are si un mini bar la care am remarcat cateva sortimente noi de bere, 1 la 1000ml=20 lei, iar alaturi o aula in aer liber pentru concerte, dar mai este de lucru ... inca se mai amenajau ... erau si balti, cam la a 2-a intrare a unei zone ingradita situata dupa benzinariile Mol + Petrom, Kaufland + Billa Barbu Vacarescu, benzinaria Agip, la aproximativ 2 statii in lateral de la Stefan cel Mare - stadionul Dinamo
- mi-a placut, a meritat, a fost si comod, se pot face poze + cumparaturi
- program 11 - 20.
- am vazut chiar si papusa mea, din 1989, tip cowgirl, cu colier + palarie + geaka franjurata + cizme + fusta + colanti, dar era expusa alaturi de 1 cal + de 1 cowboy

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini